  • 1. Data: 2003-04-30 09:40:14
    Temat: StormPay, e-gold,Money Bookers - Jak bardzo darmowe.
    Od: TM <a...@o...pl>

    Czy ktos z szanownych grupowiczow moze mi opowiedziec na temat
    ktoregos z w.w. serwisow swoje doswiadczenia. Czy wszystkie s? darmowe
    w 100% (poza prowizjami oczywiscie) czy s? tam pobierane jakies oplaty
    za prowadzenie konta. Jak jest z wypisywaniem sie z takich kont jak
    sie ich pozbyc bo chcial bym zalozyc takie konto do 1-3 tranzakcji i
    pozniej usun?c i moc zapomniec o nich.

  • 2. Data: 2003-04-30 17:36:05
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik TM <a...@o...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:g...@4...com..
    .
> [...]
    > za prowadzenie konta. Jak jest z wypisywaniem sie z takich kont jak
    > sie ich pozbyc bo chcial bym zalozyc takie konto do 1-3 tranzakcji i

    E-gold jest za darmo, "oprócz prowizji" - jak to ujales ;-). Nie ma tu
    oplaty za prowadzenie, jest za to za przychodzace przelewy. I zastanów sie
    jak wyplacisz to zloto - idzie, ale duzo z tym zachodu...

  • 3. Data: 2003-04-30 19:33:15
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    TM <a...@o...pl> skribis:

    zapytaj na http://www.arystoteles.pl/nmf/

    > Czy wszystkie s? darmowe
    >w 100% (poza prowizjami oczywiscie) czy s? tam pobierane jakies oplaty
    >za prowadzenie konta.

    jakis drobny procent od sredniego salda, i od przelewow.

    > Jak jest z wypisywaniem sie z takich kont jak
    >sie ich pozbyc bo chcial bym zalozyc takie konto do 1-3 tranzakcji i
    >pozniej usun?c i moc zapomniec o nich.

    hmm.. a nie mozesz po prostu zapomniec?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Forum o network marketingu (MLM, marketing sieciowy)
    http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 4. Data: 2003-05-01 12:09:11
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) corner napisal(a) Wed, 30 Apr 2003 19:36:05 +0200:

    >E-gold jest za darmo, "oprócz prowizji" - jak to ujales ;-). Nie ma tu
    >oplaty za prowadzenie, jest za to za przychodzace przelewy. I zastanów sie
    >jak wyplacisz to zloto - idzie, ale duzo z tym zachodu...

    Ponoc sa karty ATM skojarzaone z e-gold. Wtedy mozna
    wyplacac z bankomatu. Ale szczegolow nie znam.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-05-01 15:32:01
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik WOJSAL <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@w...sal.com...

    > Ponoc sa karty ATM skojarzaone z e-gold. Wtedy mozna
    > wyplacac z bankomatu. Ale szczegolow nie znam.

    Słyszałem o karcie do PayPal, do e-gold - nie. Ale może zna ktoś szczegóły?