    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Smart Bank , FM Bank to porażka.
    Date: Fri, 27 Mar 2015 22:37:23 +0100

    Dziś w piątek, eliksirem o 12-tej wyszły z Krokodyla 3 przelewy. Do
    BZWBK, do Optimy i do Smarta. O 22-giej sprawdzam. W BZWBK i w Optimie
    zaksięgowane. A w Smarcie "ani widu ani słychu". Nie ma śladu pieniędzy.
    "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"
    Ta efemeryda w postaci FM Banku i Smarta to jedna wielka pomyłka.
    Dopiero niedawno opisywałem razem z innymi jak po przelaniu pieniędzy
    na lokatę półtora tygodnia trzeba było czekać na PDFa z potwierdzeniem,
    bo im wysiadł system.
    Ciekawy jestem czy zaksięgują w poniedziałek, czy znowu zamierzają
    robić to do wielkanocy.
    Definitywnie dziś mnie wk..wili. Konto idzie do odpalenia. Lepiej
    działała kiedyś moja szkolna kasa SKO.