    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Skleroza komputerów.
    Date: Wed, 20 Aug 2014 15:13:17 +0200

    Od zawsze mnie zastanawia, co mógłbym poradzić jakby nagle moje pieniądze w
    jakimś bankowym komputerze zniknęły.

    Wczoraj dostałem od BZWBK zaproszenie do otwarcia sobie konta "Aktywni 50+"
    (żona dostała takie samo).
    Była by to zwykła reklama, gdyby nie to, że mamy akurat to konto już od
    prawie 3 lat (jako wymóg promocji kredytu).

    Od marca lub kwietnia mam telefon stacjonarny w Orange. Od tamtej pory już
    dwa razy dzwonili z Orange aby namówić mnie do przejścia do nich :).

    Nie pamiętam, aby dawniej (przed 2014r) takie rzeczy się (przynajmniej mi)
    zdarzały.
    Jeszcze wczoraj myślałem, że to tylko Orange ma jakieś felerne komputery,
    ale wychodzi, że BZWBK też.
    P.G.