  • Data: 2013-01-12 14:30:57
    Temat: Skarbonka w mBanku - warto?
    Od: Tmavy <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zadzownil do mnie dzis konsultant z embanku i zaproponowal mi te ich nowosc. Znajac
    zycie zapytuje tu-bylcow tej grupy o opinie i ewentualne haczyki tego ichnego
    embankowego wytworu "inzynierii" marketingowej.

    Z tego co powiedzial to:
    1. Zaokraglaja kazda wyplate lub platnosc do gory do pelnej kwoty, a roznica idzie do
    skarbonki ale tylko na 5% w skali roku(jalmuzna) po przekroczniu 3k na skarbonce to
    juz bedzie smieszne 3,4 porownujac do poziomu inflacji okolo 4%(zrodlo:
    http://goo.gl/YS1U3) to juz lepiej do skarpety.

    2. Tylko piewrsza wyplata ze skrabonki w m-cu za darmo, koljna juz piataka.

    3. To juz pytanie do zgormadzonych czy sa jeszcze jakies "haczyki"