  • 1. Data: 2003-01-03 07:44:36
    Temat: Sez@m - mozliwosci
    Od: "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam, mam od niedawna konto Srebrny Sezam i dostęp do konta przez internet.
    Nurtuje mnie jedna rzecz (albo jestem slepy, albo nie znam sie) mianowicie
    nie widze stalych zlecen, ktore byly zalozone jakis czas temu jeszcze jak
    mialem tylko konto sezam a nawet ROR w dawnym PBK. Druga sprawa - nie widze w
    rachunkach wplywow na konto tylko same wyplaty karta, badz w inny sposob. Czy
    to tak ma dzialac, czy nie. Pomozcie
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-01-03 08:31:45
    Temat: Re: Sez@m - mozliwosci
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    zainteresowany <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > rachunkach wplywow na konto tylko same wyplaty karta, badz w inny sposob.

    Sez@m nie obsługuje zleceń stałych :(
    Zobaczysz je na historii rachunku dopieru po ich realizacji.
    Uznania na koncie widoczne są w historii tak samo jak obciążenia (jedne z
    minusem, drugie z plusem). Jeśli ich nie widzisz, to może ich nie było? :)

    Pozdrowienia