  • 1. Data: 2003-01-03 03:45:59
    Temat: W jakim banku najlepiej wyrobic karte kredytowa? (i eBay)
    Od: "Marian Kawecki" <m...@w...pl>

    W zwiazku z checia sprzedazy kilku rzeczy na eBay.com sprobowalem zalozyc
    tam konto sluzace do sprzedawania wlasnie (seller's account), lecz niestety
    wymogiem jest posiadanie karty kredytowej.
    Obecnie mam konto w mBanku a wraz z nim karte Visa Electron oraz eKARTE.
    Niestety zadnej z nich nie akceptuje eBay, wiec wychodzi na to, ze
    potrzebuje minimum karty Visa Classic.

    Totez pytanie - w ktorym polskim banku sa najlepsze warunki przyznania
    takiej karty (lub innej umozliwiajacej korzystanie w Internecie). Problem w
    tym, ze stalych dochodow nie posiadam, minimalnej kwoty na koncie, ktorej
    mBank wymaga (chyba 4 tys) tez nie mam.

    Czy istnieje mozliwosc wyrobienia takiej karty bez potrzeby spelniania tego
    typu warunkow?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    --
    Marian Kawecki

  • 2. Data: 2003-01-03 08:27:09
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av315p$ac7$1@foka.acn.pl, Marian Kawecki wrote:

    > Totez pytanie - w ktorym polskim banku sa najlepsze warunki przyznania
    > takiej karty (lub innej umozliwiajacej korzystanie w Internecie).

    VE Inteligo, ok. 1 zł za miesiąc.

    > Czy istnieje mozliwosc wyrobienia takiej karty bez potrzeby
    > spelniania tego typu warunkow?

    Tak, na pewno dostaniesz.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-03 19:13:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > VE Inteligo, ok. 1 zł za miesiąc.

    Ostatnio sa z nia klopty przy platnosciach IO, wiec bym jej nie polecal

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-01-04 19:17:29
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Marian Kawecki" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym, ze stalych dochodow nie posiadam, minimalnej kwoty na koncie, ktorej

    No to chyba pozostaje Ci jedynie debetowa VC w Pekao Sa. We wniosku sa
    jakies podchwytliwe pytania o pracodawce i na podstawie jakiego stosunku
    jestes zatrudniony, ale nikt tego nie sprawdza.

    Plusy dodatnie: bankomaty Pekaesu sa wtedy za darmo (co stanowi ciekawe
    uzupelnienie dla Euronetow),
    Plusy ujemne: koniecznosc zablokowania kwoty 500 zl jako kwoty gwarancyjnej.

    Zdruffka, Grzegorz

  • 5. Data: 2003-01-08 10:53:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Beniowa" <b...@p...wp.pl> writes:

    > Plusy ujemne: koniecznosc zablokowania kwoty 500 zl jako kwoty gwarancyjnej.

    Chyba ze sie ma u nich jakies "zaslugi" (konto dluzej niz iles, czy
    cos).

    MJ