  • 1. Data: 2004-06-19 19:31:31
    Temat: Sesje eliksiru
    Od: "Mondzi" <m...@i...pl>

    Witam,

    Czy ktoś mógłby udzielić mi informacji ile idzie przelew puszczony eliksirem,
    zakładając, że zostanie posłany np. w poniedziałek rano? Kiedy będzie widoczny
    na koncie odbiorcy?
    Z góry dziekuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Mondzi.

  • 2. Data: 2004-06-19 20:13:11
    Temat: Re: Sesje eliksiru
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Mondzi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    eliksirem,
    > zakładając, że zostanie posłany np. w poniedziałek rano? Kiedy będzie

    Zależy jaki bank, ale zwykle będzie to w tym samym dniu około 14-tej

  • 3. Data: 2004-06-19 21:20:46
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Mondzi <m...@i...pl> wrote:

    > Czy ktoś mógłby udzielić mi informacji ile idzie przelew puszczony
    > eliksirem, zakładając, że zostanie posłany np. w poniedziałek rano?
    > Kiedy będzie widoczny na koncie odbiorcy?

    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/