  • 1. Data: 2004-06-19 19:20:00
    Temat: jaka karta?
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    witam
    czy ktos zechcialby wyjasnic mi w kilku slowach ktora karta jest lepsza:
    kredytowa czy charge'owa?
    teoretycznie znam roznice ale nie bardzo moge sie zdecydowac
    wiem ze nie jest to najroztropniejsze pytanie jakie w zyciu postawilem ale
    chociaz grupa jest wlasciwa ;-)
    pozdrawiam

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2004-06-19 19:36:27
    Temat: Re: jaka karta?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 19 Jun 2004 21:20:00 +0200, "Piorun" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >czy ktos zechcialby wyjasnic mi w kilku slowach ktora karta jest lepsza:
    >kredytowa czy charge'owa?

    jeśli przez rok wydasz nią więcej niż 5800 to "K".
    Dobrze mi się wydaje, że typowa prowizja "C" to 1%?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-06-19 19:44:42
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > jeśli przez rok wydasz nią więcej niż 5800 to "K".
    > Dobrze mi się wydaje, że typowa prowizja "C" to 1%?

    dzieki
    mam bowiem aktualnie kredytowa w multi (bo taka mi zaproponowali) a mialem
    chargeowa w pekao (bo taka mi zaproponowali) i nie wiem czy powinienem sie
    cieszyc
    a chargeowa wydawalem ok 3500 miesiecznie bo wlasciwie za wszystko nia
    placilem (chociaz wcale nie jestem pewien czy to dobra taktyka)

    --
    Piotr