  • 1. Data: 2004-06-19 19:25:21
    Temat: gdzie kredyt na mieszkanie?
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    witam
    chcialbym kupic mieszkanie
    chodzi o jedyne 200 000 gora 250 000 na 20 lat ;-) przy bardzo malutkim
    wkladzie wlasnym (maks 10%)
    zarabiam dosc dobrze ale jestem na karcie podatkowej ktorej wysokosc jest
    smiesznie mala
    dopoki nie odwiedzilem ponad 15 bankow to sie cieszylem ze place niskie
    podatki
    czy ktos wie jaki bank jest elastyczny?
    moge przedstawic historie rachunku bankowego, faktury, druki vat-7 a oni i
    tak przemnoza 264 pln przez 5 (pekao - notabene mialem tam eurokonto vip
    przez 2,5 roku) albo w najlepszym razie przez 9 (multibank - teraz tutaj mam
    multikonto aquarius)
    odwiedzilem: pekao, pko, kredytbank, bsk, multibank, hypovereinsbank,
    rheinhyp-bre, bos, bgz, millenium, nykredit, bph, citi, nordea, wbk, ge,
    raiffeisen
    najwieksze nadzieje robili mi w hypovereinsbanku
    w niektorych bankach nie byloby problemu gdybym mial 50% wklad wlasny ale go
    nie mam
    czy ktos wie moze co jeszcze sensownego moge zrobic?
    moze bylem w niewlasciwych placowkach i warto probowac w innych?
    moze tacy jak ja moga wykonac jakies magiczne sztuczki zeby poprawic swoja
    zdolnosc kredytowa bo ja sam nie jestem zbytnio rozgarniety jezeli chodzi o
    sprawy bankowe?
    pomozecie?
    pozdrawiam
    --
    Piotr

  • 2. Data: 2004-06-20 07:05:54
    Temat: Re: gdzie kredyt na mieszkanie?
    Od: "Jarkor" <jarkor[antyspam]@autograf.pl>

    Użytkownik "Piorun" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdolnosc kredytowa bo ja sam nie jestem zbytnio rozgarniety jezeli chodzi

    spróbuj przez developera, mają oni często umowy z bankami i kredyty
    załatwiane za ich pośrednictwem są udzielane bez zbędnych formalności,
    (chodzi przecież o to abyś kupił mieszkanie :-)

  • 3. Data: 2004-06-20 21:09:27
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Dokładnie tak, też tak załatwiałem bo nie miałem czasu na pierdoły i chodzenie do
    Banku.