  • 1. Data: 2006-04-24 11:40:06
    Temat: Sens inwestowania w złote monety
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Witajcie.

    Jako ze nie znalazlem zadnej grupy dot numizmatyki, pisze do Was.

    Jak w temacie. Co myslicie o inwestowaniu pieniedzy w zakup złotych monet.
    np. 20 dolarówek USA.

    Pozdrawiam
    Vx

  • 2. Data: 2006-04-24 12:04:58
    Temat: Re: Sens inwestowania w złote monety
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jako ze nie znalazlem zadnej grupy dot numizmatyki, pisze do Was.
    >
    > Jak w temacie. Co myslicie o inwestowaniu pieniedzy w zakup złotych monet.

    Duży spread pomiedzy zakupem i sprzedażą
    pozatym trzeba sie na tym dobrze znać
    Arek

  • 3. Data: 2006-04-24 13:05:04
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Zawsze możesz kupić złoto w Rajfim.
    Sprzedają złote monety jak i sztabki - mają duzo ofertę.

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    "Co to jest zła kobieta? Jest to rodzaj kobiety która nigdy sie nie
    sprzykrzy" - Oskar Wilde

  • 4. Data: 2006-04-24 15:53:27
    Od: "g" <...@...pl>

> [...]
    > Jako ze nie znalazlem zadnej grupy dot numizmatyki, pisze do Was.
    >
    > Jak w temacie. Co myslicie o inwestowaniu pieniedzy w zakup złotych monet.

    Z tym jest jak każdą "inwestycją" . Można stracić. Zysk na złocie jest
    powolny. Trudno kupić, trudno sprzedać.

    Rzuć okiem:
    http://www.e-numizmatyka.pl/zloto

    http://www.e-numizmatyka.pl/phpBB2/viewforum.php?f=1
    0&sid=be51f9bcc5412054e7b7a2ce60c34ab7

    http://www.allegro.pl/378_monety_zlote.html?order=t&
    view=gtext

    http://www.allegro.pl/phorum/list.php?f=274

  • 5. Data: 2006-04-25 07:44:40
    Od: l...@p...onet.pl

    > Zawsze możesz kupić złoto w Rajfim.
    > Sprzedają złote monety jak i sztabki - mają duzo ofertę.

    A mozesz podac ceny? Ciekaw jestem jaka maja marze?
    Bo na ich stronie ani mrumru na ten temat.

    Pozdro