  • 161. Data: 2011-10-20 06:33:34
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zenon Komar w "Sztuce spekulacji" to prawda ( kupiłem sobie właśnie też
    > "Sztukę spekulacji po latach" ).

    A mógłbyś wkleić spis treści tej nowej knigi co by zorientować się czy
    warto ona jest kupienia?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 162. Data: 2011-10-20 08:23:15
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A mógłbyś wkleić spis treści tej nowej knigi co by zorientować się czy
    > warto ona jest kupienia?.

    a czytałeś stare wydanie?

  • 163. Data: 2011-10-20 08:25:38
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > a czytałeś stare wydanie?

    Tak mam tę niewielką książeczkę od niedawna. Jakieś takie słabe wrażenie na
    mnie zrobiła po wstępnym przeczytaniu/przekartkowaniu, ale musze się
    bardziej w nią wczytać (pod kątem tutejszych grupowych wypowiedzi kolegi Sys
    29).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 164. Data: 2011-10-20 08:47:24
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]
    > na mnie zrobiła po wstępnym przeczytaniu/przekartkowaniu, ale musze się
    > bardziej w nią wczytać (pod kątem tutejszych grupowych wypowiedzi kolegi

    jedna z lepszych o psychologicznym aspekcie
    są pdfy w sieci ale warto wydac ten ułamek zysków żeby klasyk tematu zarobił
    pare złotych