  • 1. Data: 2009-03-13 09:32:43
    Temat: killer - podgląd aktualnej wartości lokaty
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Wie już ktoś kiedy wprowadzą wreszcie szczegółowy podgląd lokat wraz z
    terminami kolejnych odnowień? Pisałem do nich maila, ale żadnego odzewu...

    --
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-03-13 14:56:31
    Temat: Re: killer - podgląd aktualnej wartości lokaty
    Od: jackyx <j...@g...com>

    Mogli by chociaż maila przysłać , że odnowili lokatę, jaka kwota
    aktualnie i do kiedy trwa.

  • 3. Data: 2009-03-13 15:22:41
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Obawiam się, że nigdy, a za parę miesięcy nowych klientów już nie będzie,
    warunki będą na tyle nieciekawe, że i starzy dadzą sobie spokój. Ot, taki
    epizodzik.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-03-13 18:31:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Mariusz" <e...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Obawiam się, że nigdy, a za parę miesięcy nowych klientów już nie będzie,
    > warunki będą na tyle nieciekawe, że i starzy dadzą sobie spokój. Ot, taki
    > epizodzik.

    Dokładnie - podwyższenie kwoty minimalnej lokaty do 2.000 zł to był
    strzał w stopę.
    Obecnie w eurobanku na lokatach oprocentowanych na 6% zarobisz więcej, niż
    na super hiper killerze.
    Oczywiście jak ktoś ma lokaty po 1000 zł, to nadal opłaca je się trzymać....