  • 1. Data: 2010-03-29 09:14:58
    Temat: SKOKi a 'tajemnica bankowa'
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Hehe... wiele razy pisalo sie tu zabezpieczeniach srodkow w SKOKach, ale
    nikt nie podjal tematu czegos cos obowiazuje we wszystkich bankach, czyli
    tajemnicy bankowej :).

    Dzis w Wyborczej jest artykul o tym jak 'Kasa Krajowa nadzorująca system
    SKOK-ów - największą instytucję parabankową w Polsce obsługującą ponad 2 mln
    klientów - zobowiązuje się przekazywać CBA "informacje i dane" o saldach,
    przepływach na kontach klientów kas i historii ich rachunków.'

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7711335,CBA_lowi
    _w_SKOK_ach.html

    MK

  • 2. Data: 2010-03-29 09:37:44
    Temat: Re: SKOKi a 'tajemnica bankowa'
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    MK pisze:
    > Hehe... wiele razy pisalo sie tu zabezpieczeniach srodkow w SKOKach, ale
    > nikt nie podjal tematu czegos cos obowiazuje we wszystkich bankach,
    > czyli tajemnicy bankowej :).

    a tak z ciekawości, kto z Was korzysta z usług SKOKów?

    w mojej dotychczasowej historii życia i twórczości takiego przypadku
    jeszcze nie miałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-03-29 09:49:23
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > a tak z ciekawości, kto z Was korzysta z usług SKOKów?

    > w mojej dotychczasowej historii życia i twórczości takiego przypadku
    > jeszcze nie miałem

    http://prnews.pl/skok-i/juz-ponad-2-milionow-czlonko
    w-skok-48851.html

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-03-29 09:53:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.03.2010 11:37), RobertS wrote:

    > a tak z ciekawości, kto z Was korzysta z usług SKOKów?
    >
    > w mojej dotychczasowej historii życia i twórczości takiego przypadku
    > jeszcze nie miałem

    Mi się zdarzyło wziąś kredyt gotówkowy w SKOKu zamiast samochodowego
    gdzie indziej (bo tańszy i mniej biurokracji było).

    p. m.

  • 5. Data: 2010-03-29 10:51:49
    Od: "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl>

    [cytat]
    a tak z ciekawości, kto z Was korzysta z usług SKOKów?

    w mojej dotychczasowej historii życia i twórczości takiego przypadku
    jeszcze nie miałem
    [/cytat]

    ja podobnie - ani nie korzystałem, ani nie znam takich przypadków, skąd się biorą te
    2 mln...

  • 6. Data: 2010-03-29 11:28:58
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Bardzo wątpię w te 2 mln członków SKOKów. Skoro nikt ich nie
    kontroluje, to mogą sobie bezkarnie wypisywać nawet 5 mln członków i
    50 mld depozytów.

  • 7. Data: 2010-03-29 12:21:40
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 29, 12:51 pm, "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:
> [...]
    > [/cytat]
    >
    > ja podobnie - ani nie korzystałem, ani nie znam takich przypadków, skąd się biorą

    na swiecie jest tez ponad miliadr chinczykow - jednak ja nie jestem
    chinczykiem, osobiscie nie znam tez zadnego chinczyka - czy to jest
    logiczny dowod na to, ze nie ma conajmniej miliarda chinczykow na
    swiecie?

    2 mln kilentow skok (czyli 61 kas) jest liczba calkiem realna, chociaz
    aktywnych klientow jest znacznie mniej. Bierzcie pod uwage, ze 2 mln
    to nie jest oszalamiajaca liczba. To bedzie poziom II ligi bankowej.

    Nie wiem jak dokladnie z wszystkimi klientami ale jesli chodzi o
    liczbe ROR to system SKOK'ow jest na poziomie Kredyt Bank/BGZ/SGB

    Lukas, Milenium, ING czy BZ WBK to jest 2, czasami 3, razy wiecej ROR.

  • 8. Data: 2010-03-29 13:24:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > Hehe... wiele razy pisalo sie tu zabezpieczeniach srodkow w SKOKach, ale
    > nikt nie podjal tematu czegos cos obowiazuje we wszystkich bankach,
    > czyli tajemnicy bankowej :).

    Bo nie ma co podejmowac.
    SKOK nie jest bankiem wiec nie obowiązuje ich tajemnica bankowa.

  • 9. Data: 2010-03-29 13:26:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pustelnik wrote:

    > ja podobnie - ani nie korzystałem, ani nie znam takich przypadków, skąd się biorą
    te 2 mln...

    wszystko zalezy jak liczą.

    czesc z nich to zapewne puste konta, czesc z nich " w drugą stronę"
    czyli wzięłą kredyt, a nic tam nie odkłada.

    Niech podadzą kwotę depozytów, to będzie bardzie wyraźna sytuacja.

  • 10. Data: 2010-03-29 13:28:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 08:24:46 -0500, witek napisał(a):

    > Bo nie ma co podejmowac.
    > SKOK nie jest bankiem wiec nie obowiązuje ich tajemnica bankowa.

    MK chodziło raczej chyba o to, że nikt przy dyskusjach o skokach, nie
    zaliczył tego, do ewidentnych minusów tych instytucji.

    --
    xbartx