  • 1. Data: 2004-04-28 17:56:37
    Temat: Posiadacze e-Superkont w Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    27 kwietnia rozpoczął się proces mający na celu połączenie rachunków
    e-Superkonto z kontem Inteligo. W tym celu do wszystkich posiadaczy
    e-Superkont zostały wysłane materiały niezbędne do korzystania z konta
    Inteligo.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5057

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-29 06:59:00
    Temat: Re: Posiadacze e-Superkont w Inteligo
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    = = = (...ciach...) = = =
    do wszystkich posiadaczy
    > e-Superkont zostały wysłane materiały niezbędne do korzystania z konta
    Inteligo.
    =========
    Oj, chyba NIE do wszystkich :-(!
    PL

  • 3. Data: 2004-04-29 07:24:32
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 29 Apr 2004 08:59:00 +0200, PL wrote in nessage
    <c6q931$hie$1@bandai.magma-net.pl>:

    >= = = (...ciach...) = = =
    >do wszystkich posiadaczy
    >Inteligo.
    >=========
    >Oj, chyba NIE do wszystkich :-(!
    >PL

    http://www.inteligo.pl/infosite/epko_polaczenie_ofer
    t.htm :

    "W ostatnim tygodniu kwietnia br. do wszystkich posiadaczy
    e-Superkonta zostały wysłane listem poleconym przesyłki startowe,
    dzięki którym możliwa będzie obsługa rachunku e-Superkonto w ramach
    konta Inteligo. W przesyłce znajdują się następujące elementy:"
    [...]

    W _ostatnim_ tygodniu - czyli pewnie otrzymamy już w maju!
    Do mnie też jeszcze nic nie dotarło :/

  • 4. Data: 2004-04-29 14:37:52
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    A czy będzie można przejść do Inteligo z normalnego Superkonta wraz
    całym majdanem (linie kredytowe, karty itp.)?

    Grzexs

  • 5. Data: 2004-04-29 15:53:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Grzexs wrote:
    > A czy będzie można przejść do Inteligo z normalnego Superkonta wraz
    > całym majdanem (linie kredytowe, karty itp.)?

    planują przecież do konca czerwca udostępnienie wszystkich kont "marmurkowych"
    przez internet część transakcyjna ma działać tak jak inteligo - tak więc nic nie
    musisz przenosic :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-04-29 21:55:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Grzexs napisał:
    > A czy będzie można przejść do Inteligo z normalnego Superkonta wraz
    > całym majdanem (linie kredytowe, karty itp.)?

    Sami Cię przeniosą :)

    K.