  • 1. Data: 2004-12-17 06:51:23
    Temat: Rekord Telefonicznej niekompetencji :-)
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Zadzwonilem wczoraj do ING Śląskiego dowiedzieć się troszkę o ich
    ofercie kart kredytowych..Dowiedziałem się, że:
    - normalnie karty MasterCard zdobyć nie można - bank "sam" wybiera
    klientów ze swojej listy;
    - po wyprostowaniu telefonistki - da się - na pytanie jakie dokumenty
    przy prowadzeniu DG - cisza...
    - po ciszy cytuję "PIT-5 by się przydał, ale proponuję założyć u nas konto"

    Ogólnie humor mi poprawiła dziewczyna na wieczór :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE