  • 1. Data: 2004-12-16 23:51:52
    Temat: ATRAKCYJNA DZIAŁKA W OKOLICY KRYNICY GÓRSKIEJ
    Od: "Tomasz Milkos" <t...@p...onet.pl>

    Mam do sprzedania działkę budowlaną 0,24 ha (24 ary) położona w pięknym
    miejscu w miejscowości Tylicz niedaleko Krynicy Górskiej (samochodem ok. 5
    min). Dojazd drogą asfaltową pod samą działkę. Bezproblemowe przyłączenie
    prądu, wody. Środkiem przepływa strumyk, na terenie znajduje się również
    bijące źródło wody mineralnej. Okolica cicha i spokojna, niesamowite widoki,
    dookoła las. Bardzo blisko do granicy Słowackiej. Wspaniałe okolice. Ostry
    górski klimat, czyste powietrze, pewny śnieg od grudnia do marca, teren
    obfituje w bogate źródła wód mineralnych.
    Działkę można w każdej chwili zobaczyć, na miejscu jest osoba, która chętnie
    pokaże cały teren.

  • 2. Data: 2004-12-18 12:24:16
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-17 00:51 Tomasz Milkos said the following:
> [...]
    > obfituje w bogate źródła wód mineralnych.
    > Działkę można w każdej chwili zobaczyć, na miejscu jest osoba, która chętnie

    Na pewno nie czytałeś archiwum grupy. Nawet z jednego dnia...

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-12-18 12:32:17
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>