  • 1. Data: 2002-08-27 10:24:43
    Temat: Rejestr Bankowy
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam, jakis rok temu moje dane zostaly umieszczone w rejestrze bankowym.
    Chcialbym sie dowiedziec, czy te dane po jakims czasie (jakim?) zostana
    usuniete, czy tylko w przypadku rozwiazania problemu z bankiem (sprawe
    skierowalem do sadu, poniewaz wydaje mi sie ze to bank popelnil blad, jednakze -
    kredyt nie zostal splacony do konca - zostalem wpisany).

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-08-27 15:57:49
    Temat: Re: Rejestr Bankowy
    Od: "Rafał Kostrzewa" <r...@p...onet.pl>

    3 lata po rozwiazaniu problemu
    Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-08-27 16:12:22
    Od: g...@p...onet.pl

    > 3 lata po rozwiazaniu problemu

    A jakas podstawa prawna? I co rozumiesz przez "rozwiazanie problemu". Nie
    istnieje cos takiego jak przedawnienie (jak w prawie karnym) ?

  • 4. Data: 2002-08-27 19:02:30
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 27 Aug 2002 18:12:22 +0200,
    osoba podpisana: g...@p...onet.pl <g...@p...onet.pl>
    napisała:

    > A jakas podstawa prawna? I co rozumiesz przez "rozwiazanie problemu". Nie
    > istnieje cos takiego jak przedawnienie (jak w prawie karnym) ?

    Istnieje. Ale na nie nie licz.
    Z grubsza. Bank musiałby "zapomnieć" na 3(lub 10) lat o Twoim istnieniu
    i nie podejmować żadnych kroków w celu odzyskania długu.
    W momencie gdy to zrobił - bbieg przedawnienia zostaje przerwany.

    KJ
    --
    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr