  • 1. Data: 2013-03-06 15:32:22
    Temat: zysk netto getin noble banku nizszy o 60 proc
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Czyzby efekty "uczciwosci wobec klientow" ?

    http://finanse.gazetaprawna.pl/artykuly/686945,zysk_
    netto_getin_noble_banku_nizszy_o_60_proc.html

    --
    T.F.

  • 2. Data: 2013-03-06 17:42:48
    Temat: Re: zysk netto getin noble banku nizszy o 60 proc
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    T.F. wrote:
    > Czyzby efekty "uczciwosci wobec klientow" ?
    >
    > http://finanse.gazetaprawna.pl/artykuly/686945,zysk_
    netto_getin_noble_banku_nizszy_o_60_proc.html

    no uczciwosc kosztuje.

    widac szefostwo dostało od Czarneckiego po d... za kiepski wizerunek firmy.

  • 3. Data: 2013-03-06 19:10:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Mar 2013 15:32:22 +0100, T.F. napisał(a):

    > Czyzby efekty "uczciwosci wobec klientow" ?

    "Aaaa... uczciwych ludzi to jest sporo. Mój szwagier na ten przykład,
    niejaki Szymczak, taksówkarz, jechał jak raz po lufie, aż tu nagle
    zatrzymuje go patrol. To on się przysięga, że nic nie pił, normalnie nie?
    A na wszelki wypadek wkłada dwójkę w prawo jazdy. Ten patrolant to mówi
    tak: "Panie Szymczak, wysiądź pan i chuchnij. Bo jak pan nie piłeś, to ja
    grosza od pana nie wezmę". Teraz uczciwych ludzi jest sporo."

    ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-03-07 19:44:56
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu środa, 6 marca 2013 15:32:22 UTC+1 użytkownik T.F. napisał:
    > Czyzby efekty "uczciwosci wobec klientow" ?
    > http://finanse.gazetaprawna.pl/artykuly/686945,zysk_
    netto_getin_noble_banku_nizszy_o_60_proc.html
    > --
    > T.F.

    Jak dla mnie społeczeństwo zaczyna poznawać się co to za sh*it;
    Przy tej tendencji i opinii o grupie ciekawi mnie jedno, co LC zrobi z tymi klonami?

  • 5. Data: 2013-03-08 07:50:48
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 6 marca 2013 15:32:22 UTC+1 użytkownik T.F. napisał:
    > Czyzby efekty "uczciwosci wobec klientow" ?

    Nie sądzę. Ile osób czyta tą grupę, prasę lub inne źródła, z których można się czegoś
    na ten temat dowiedzieć? Ile osób ma świadomość, kto jest właścicielem tego lub
    innego banku?