    From: MK <m...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zlamana karta lukasa a wyplata z bankomatu
    Date: Sat, 11 Oct 2003 12:02:12 +0000 (UTC)

    On Sat, 11 Oct 2003 13:43:20 +0200, Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "MK" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

    > operacji
    >
    > Czyli jeśli chciałbyś doładować pre-paida to już by Ci się miało nie udać.
    > Bo to operacja bezgotówkowa. :-) Słowem - bzdura.
    >
    > Widać te dane, które tam były wystarczyły i nie trzeba było innych.

    > Znaczy zastregłeś pół karty? :-)

    tak jakby, ale potraktowali sprawe powaznie ;-)

    > BTW niezbyt rozumiem jak można w Euronecie zastrzec kartę. Poza tym biuro
    > też mają nieczynne w nocy.

    a dlaczego nie ? zadzwonilem do uczynnego kolegi ktory w necie wygrzebal
    mi jakis numer na ktory zadzwonilem, ktos odebral i mi pomogl ;-)
    btw, bylem dzisiaj w odddziale lukasa i pani zrobila zdziwiona mine bo
    karta nie figurowala w systemie jako zastrzezona, ale niejako przestala
    istniec, po trzech telefonach okazalo sie ze jednak gdzies tam jest i
    faktycznie jest zastrzezona (w e-banku w dziale "Karty Platnicze" karta
    przestala istniec juz przed moja wizyta w oddziale ! )

    MK.