  • Data: 2012-08-19 22:47:31
    Temat: Re: zgubiona karta z PayPass
    Od: mmk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2012 11:05:31 UTC+2 użytkownik Matt napisał:

    > Informacyjnie, dla wszystkich. Szwagierce skradziono kartę mbanku, Visa
    > Electron paywave, po czym tego samego dnia w terminalach bezstykowych, bez
    > autoryzacji, skradziono jej ponad 1000 zł więcej niż miała na rachunku,
    > łącznie ok. 3500 zł.
    >
    > Matt

    Matt, czy w tej chwili (po rozpatrzeniu reklamacji przez bank) masz już wiedzę, jak
    było możliwe w przypadku Twojej szwagierki zrobienie debetu na koncie na ok. -1000
    PLN?
    Czy te wszystkie transakcje szły zbliżeniowo (czyli w przypadku Visy PW off-line) -
    wiele pod rząd, a karta nie wymusiła żadnej transakcji stykowej, która w przypadku
    Visy PW powinna iść on-line?
    Czy też może te biletomaty pozwalają na transakcje stykowe off-line, jeżeli mają
    problem z łącznością (są to w końcu urządzenia w pojazdach, czyli łączność może
    pewnie czasem zawodzić)?
    Bo jeszcze jedno, co mi przychodzi do głowy, to to, że szwagierka po prostu ma na
    koncie kredyt odnawialny, dzięki któremu można było wejść na minus...