  • Data: 2012-09-24 10:10:04
    Temat: Re: zgubiona karta z PayPass
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 11:21:45 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Nowa (z października 2011 r.) ustawa o płatnościach dopuszcza taką
    > możliwość. Aczkolwiek dopiero po dołożeniu takiej opcji do umowy z
    > klientem.

    Czy mógłbyś napisać cos więcej na ten temat?
    Czy ta zmiana mówi cos na temat odpowiedzialności banku lub klienta za
    transakcje dokonane bez autoryzacji?
    Bo z tego co widzę, chyba wszystkie transakcje na mniejsze kwoty są
    przeprowadzane off-line!
    W sobotę swoją kartą Visa pay-cośtam mBanku płaciłem bezstykowo 19,99
    zł, wczoraj przy użyciu chipa i PIN-u płaciłem ok. 42 zł, a do chwili
    obecnej nie mam żadnej blokady na koncie!
    Prawdę mówiąc, strach mieć taką kartę!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof