  • Data: 2002-04-25 20:17:57
    Temat: Re: zgubiona karta bankomatowa Maestro....
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Apr 2002 22:14:34 +0200, "Pol" <c...@g...pl> wrote:

    >> oj, niestety nie zawsze
    >
    >Jeśli nie to już problem Banku

    Z praktyki i bankowych regulaminow wynika co innego :(

    >Bank ma taką umowę jak najbardziej ( mam taki egzemplarz w domu, swego
    >czasu sam je podpisywałem ). A tak na margiesie to myślałeś, że jak sklep
    >otrzymuje potem pieniądze za transakcje, skad taki sklep bierze POS a (
    >czytnik kart ). Pomyślałeś o tym ? Hę ?

    Bank nie ma zadnej umowy, ze sklepem w ktorym placisz.
    Sklep ma umowe z centrum autoryzacyjnym, centrum z organizacja
    platnicza, organizacja z bankiem, bank z klientem. Dla klienta
    obowiazujaca jest wylacnzie jego umowa z bankiem, pozostale nie maja
    znaczenia.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl