  • 1. Data: 2003-08-28 07:50:44
    Temat: zakupy na raty - jeszcze raz
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    zlikwidowałem KK Lukasa, która była dla mnie przeszkodą. Mam
    potwierdzenie zwrotu karty i zamknięcia umowy.

    Czy próbować iść z tym do sklepu i starać się o raty, czy "system"
    znowu powie, że mi rat nie da, a moje zaświadczenia ma w dupie?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 2. Data: 2003-08-28 07:59:27
    Temat: Re: zakupy na raty - jeszcze raz
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    X...@1...25.192.108,
    Wozik <w...@s...pl>:
> [...]
    >
    > Czy próbować iść z tym do sklepu i starać się o raty, czy "system"
    > znowu powie, że mi rat nie da, a moje zaświadczenia ma w dupie?

    IMHO wykonales nerwowy krok bez sensu i nic Ci to nie da.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 3. Data: 2003-08-28 08:02:57
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Robert" <s...@o...pl.invalid> napisał(a):

    > IMHO wykonales nerwowy krok bez sensu i nic Ci to nie da.

    Niekoniecznie nerwowy. Po prostu nie chcę, aby karta, która niby
    nobilituje i daje się ją rzetelnym klientom, mnie ograniczała. Po co
    mi taka karta? Jest niemało ofert na rynku, nie muszę tańczyć jak mi
    Lukas zagra.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 4. Data: 2003-08-28 08:28:23
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

> [...]
    > nobilituje i daje się ją rzetelnym klientom, mnie ograniczała. Po co
    > mi taka karta? Jest niemało ofert na rynku, nie muszę tańczyć jak mi

    No tak ale mimo dyspozycji zamkniecia rachumku karty nic ci to nie daje, na
    jej rachunek moga dalej splywac zalegle obciazenia - to, ze takowych
    transakcji nie robiles nic nie zmienia, nie wiem dokladnie ile to trwa w
    Lukasie ale chyba ze 2 -mce minimum.
    dx

  • 5. Data: 2003-08-28 08:36:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    X...@1...25.192.108,
    Wozik <w...@s...pl>:

> [...]
    > nobilituje i daje się ją rzetelnym klientom, mnie ograniczała. Po co
    > mi taka karta? Jest niemało ofert na rynku, nie muszę tańczyć jak mi

    Rozumiem. Ale kazda karta kredytowa w innym banku rowniez zmniejszy Twoja
    zdolnosc kredytowa , no chyba ze nie zglaszaja do BIK - wiec tym
    (niezglaszaniem) powinienes sie kierowac przy wyborze, jesli zalezy Ci na
    utrzymaniu zdolnosci kredytowej. Ew. zamiast KK wez wypukla debetowa.

  • 6. Data: 2003-08-28 08:52:46
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy próbować iść z tym do sklepu i starać się o raty, czy "system"
    > znowu powie, że mi rat nie da, a moje zaświadczenia ma w dupie?

    Zadzwoń do Lukasa i spytaj się czy możesz zrobić zakupy na raty.

  • 7. Data: 2003-08-28 08:59:35
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > nobilituje i daje się ją rzetelnym klientom, mnie ograniczała. Po co
    > mi taka karta? Jest niemało ofert na rynku, nie muszę tańczyć jak mi

    A od kiedy to karta kredytowa nobilituje ?
    A tym bardziej karta Lukasa, ktora jest dostepna dla najszerszej grupy
    klientow !!

    PiotR

  • 8. Data: 2003-08-28 09:00:16
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl> napisał(a):

    > Zadzwoń do Lukasa i spytaj się czy możesz zrobić zakupy na raty.

    Byłem u nich osobiście dwukrotnie. Odpowiedź brzmi: nie mogę, nie
    potrafią odpowiedzieć dlaczego, ale nie mogę, "bo system prosze
    pana".

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 9. Data: 2003-08-28 09:01:34
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]

    > (niezglaszaniem) powinienes sie kierowac przy wyborze, jesli zalezy Ci na
    > utrzymaniu zdolnosci kredytowej. Ew. zamiast KK wez wypukla debetowa.

    niekoniecznie,
    miedzy lukas raty a lukas bank jest specyficzne zjawisko,
    sam kiedys myslac ze KK lukasa i konto z pewnym saldem ulatwi mi kredyt a tu
    d...
    pani proponowala mi 600 zl na 10 rat... w GE na raty (zakupy via Euro AGD)
    dokonalem 5 krotnie wyzszego zakupu..
    wysokosc zarobku sie nie zmienila, jedynie staz posiadania karty
    reasumujac KK lukasa jest przeszkoda w ratach lukasa - nawet w oddzialach
    pani ostatnio mnie poinformowala o tym , "ten typ tak ma"

  • 10. Data: 2003-08-28 17:23:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Robert" <s...@o...pl.invalid> wrote in message
> [...]
    > (niezglaszaniem) powinienes sie kierowac przy wyborze, jesli zalezy Ci na
    > utrzymaniu zdolnosci kredytowej. Ew. zamiast KK wez wypukla debetowa.

    To tylko kredyty wykazane w BIK-u zmniejszaja zdolnosc kredytowa? ;p

    Maciej