  • 1. Data: 2003-02-23 19:45:11
    Temat: zakup na kredyt mieszkania spoldzelczego wlasnosciowego
    Od: a...@g...pl

    Witam

    Chce kupic mieszkanie, ktore obecnie jest mieszkaniem spoldzielczym z
    wlasnosciowym prawem do lokalu, ale nie ma ksiegi wieczystej. Potrzebuje na to
    mieszkanie kredyt i zdecydowalam sie na bank Pekao SA.
    Czy kazda spoldzielnia musi wyrazic zgode na zalozenie ksiegi wieczystej i
    sprzedac grunt lezacy pod blokiem?
    Jesli nie, to jak wyglada wtedy sprawa z kredytem hipotecznym na zakup
    mieszkania w Pekao SA? Jest szansa, ze udziela?

    Dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-02-23 20:31:56
    Od: "PrzemekH" <h...@g...pl>

    Unikaj ksiegi wieczystej jak ognia! No moze przesadzam, ale po co ci to?
    Tylko wydasz kase, stracisz pare korzysci jakie daje nie wydzielanie
    miezkania, a nic praktycznego nie zyskasz. Ja odradzam.

    Kredyt i tak dostaniesz

  • 3. Data: 2003-02-24 07:35:06
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Jesli nie, to jak wyglada wtedy sprawa z kredytem hipotecznym na zakup
    > mieszkania w Pekao SA? Jest szansa, ze udziela?

    Wybrałeś jeden z najgorszych Banków ze względu na warunki kredytu;
    oprocentowanie, prowizja itd. Tensor1.
    PS Polecam PKOBP, KB, Multi i jeszcze kilka, ale nie Pekao SA.

  • 4. Data: 2003-02-24 07:47:03
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkanie kredyt i zdecydowalam sie na bank Pekao SA.
    > Czy kazda spoldzielnia musi wyrazic zgode na zalozenie ksiegi wieczystej i

    Możesz założyć księgę na własnościowe prawo do lokalu bez wydzielania
    osobnej własności.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-02-24 08:10:12
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "PrzemekH" <h...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Tylko wydasz kase, stracisz pare korzysci jakie daje nie wydzielanie
    > miezkania, a nic praktycznego nie zyskasz. Ja odradzam.

    :))) dla kredytu potrzeba jest hipoteka kaucyjna, a nie żadne wydzielanie
    własności ...

    a korzyścią jest otrzymanie kredytu pod zabezpieczenie hipoteką

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-02-24 08:51:47
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "PrzemekH" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Unikaj ksiegi wieczystej jak ognia! No moze przesadzam, ale po co ci to?
    > Tylko wydasz kase, stracisz pare korzysci jakie daje nie wydzielanie
    > miezkania, a nic praktycznego nie zyskasz. Ja odradzam.

    Witaj,

    Powiedz, proszę, trochę więcej o tych utraconych korzyściach.

    Też się przymierzam do zakupu nowego mieszkania. Stare - to
    własność hipoteczna. Nowe kupię na kredyt i będę go spłacać
    czynszem z wynajmu. Kredyt wziąć na hipotekę starego czy
    w przypadku zakupu mieszkania spółdzielczego - na nowe?

    Pzdr,
    Bam

  • 7. Data: 2003-02-24 09:43:02
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czynszem z wynajmu. Kredyt wziąć na hipotekę starego czy
    > w przypadku zakupu mieszkania spółdzielczego - na nowe?

    Możesz zastanowić się nad kredytem w __banku hipotecznym__ jeśli masz już
    mieszkanie. Chyba taniej (?) i odpadają np. koszty ubezpieczenia kredytu.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2003-02-24 10:09:46
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b3cpd0$1s3$1@news.onet.pl...

    > Możesz zastanowić się nad kredytem w __banku hipotecznym__ jeśli masz już
    > mieszkanie. Chyba taniej (?) i odpadają np. koszty ubezpieczenia kredytu.

    OK, oczywiście rozważam takie rozwiązanie, ale czekam na kontekst
    wypowiedzi Przemka.

    Pzdr,
    Bam

  • 9. Data: 2003-02-24 12:23:24
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    > Wybrałeś jeden z najgorszych Banków ze względu na warunki kredytu;
    > oprocentowanie, prowizja itd. Tensor1.
    > PS Polecam PKOBP, KB, Multi i jeszcze kilka, ale nie Pekao SA.

    Dla mnie nie jest najgorszy. Pracownicy Pekao SA, placa 0 prowizji, 0 za
    wniosek, ogolnie 0 oplat, 0 jesli splacimy wczesniej kredyt i oprocentowanie
    dosc niskie.
    Ale pracownicy - nie cieszcie sie - za chwile bedziecie rozliczanie jak
    VIPowie :((