  • 1. Data: 2004-02-27 12:05:02
    Temat: zakladanie lokaty w VW
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    witam

    mam oba konta i co znow poczta itd. Kaza mi wypelnic ankiete i czekac na
    komplat dokumentow czyli:
    # Wniosku o otwarcie rachunku lokaty terminowej Lokata Plus Certyfikat
    # Formularza identyfikacyjnego (osobny dla każdego pełnomocnika)
    # Regulaminu prowadzenia rachunku
    # Tabeli oprocentowania
    # Tabeli prowizji i opłat

    o rany nie mozna tego jakos od reki ?

    macie

  • 2. Data: 2004-02-27 12:31:53
    Temat: Re: zakladanie lokaty w VW
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "maciej" <k...@d...waw.pl> napisał w wiadomości
    > o rany nie mozna tego jakos od reki ?

    Można, tylko trzeba w innym banku. mBank np. to umożliwia ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-27 13:31:29
    Od: "oN" <o...@p...onet.pl>

    > Można, tylko trzeba w innym banku. mBank np. to umożliwia ;]]

    No niby mozna... ale czy warto ?!

    oN

  • 4. Data: 2004-02-27 14:55:13
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "maciej" <k...@d...waw.pl> napisał w wiadomości

    > o rany nie mozna tego jakos od reki ?

    Lokatę Plus można założyć przez e-direct lub tele-direct.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-02-27 16:39:41
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > # Wniosku o otwarcie rachunku lokaty terminowej Lokata Plus Certyfikat
    > # Formularza identyfikacyjnego (osobny dla każdego pełnomocnika)

    mozna tylko trzeba ruszyc d... i samemu wydrukowac
    potem na poczte, podpisac, w koperte i juz

    ale jak kto koniecznie musi czekac na kuriera do domu
    to niech sobie panisko czeka

    PiotR

  • 6. Data: 2004-02-27 16:58:23
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > mozna tylko trzeba ruszyc d... i samemu wydrukowac
    > potem na poczte, podpisac, w koperte i juz
    >
    > ale jak kto koniecznie musi czekac na kuriera do domu
    > to niech sobie panisko czeka

    Zastanów się nad tym o czym piszesz, na spokojnie. Potem napisz to jeszcze
    raz.
    Delikatnie mówiąc piszesz od rzeczy. I do tego w wyjątkowo chamski sposób.

  • 7. Data: 2004-02-28 16:34:12
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Zastanów się nad tym o czym piszesz, na spokojnie. Potem napisz to jeszcze
    > raz.
    > Delikatnie mówiąc piszesz od rzeczy. I do tego w wyjątkowo chamski sposób.

    fakt, pomyslilem zakladanie lokaty z zakladaniem
    konta
    sorry, tak jakos wyszlo :(

    PiotR