  • 1. Data: 2003-07-19 15:55:21
    Temat: zagadka z nagrodą - gdzie zapłacić VE bez pinu i podpisu ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    natrafiłem na ciekawe zdarzenie
    ciekawe czy zgadniecie

    gdzie można zapłacić płaską visą electron (nie koniecznie inteligo) bez
    podawania PINu i bez podpisywania się na slipie ?

    po prostu używamy karty, kwota jest blokowana na rachunku i zobowiązanie
    opłacone

    powiem szczerze, że dzisiaj pierwszy raz spotkałem się z taki rozwiązaniem

    a nagrodą może być np. 2 zł z dziurką z finału WOSP :) - oczywiście odbiór
    osobisty tylko w Warszawie - centrum i Wola :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-07-19 15:59:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > natrafiłem na ciekawe zdarzenie
    > ciekawe czy zgadniecie
    >
    > gdzie można zapłacić płaską visą electron (nie koniecznie inteligo) bez
    > podawania PINu i bez podpisywania się na slipie ?

    Okecie parking :)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-07-19 16:07:43
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    >

    > a nagrodą może być np. 2 zł z dziurką z finału WOSP :) - oczywiście odbiór
    > osobisty tylko w Warszawie - centrum i Wola :))

    Stacja benzynowa w USA.

    Pozdr. Michal

  • 4. Data: 2003-07-19 17:09:51
    Od: "Myrek" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > a nagrodą może być np. 2 zł z dziurką z finału WOSP :) - oczywiście odbiór
    > osobisty tylko w Warszawie - centrum i Wola :))

    w internecie...??

  • 5. Data: 2003-07-19 17:20:42
    Od: "[ RaQi ]" <n...@s...com>

    plusz wrote:

    [..]

    na Giewoncie ?

    R,
    --

    &*(RaQi??) // --: Gdzie żyją RAQI : email: studio (at) post. pl :

    : Yahoo Messenger ID: TwojeStudio | GG: 328.28.00 :
    : IAX phone number: 1(700) 616-56-51 | Voice on net: msnbc.com
    : Jabber: T...@j...org.uk |

  • 6. Data: 2003-07-19 18:31:50
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    > Okecie parking :)

    gratulacje - dokładnie tam dzisiaj płaciłem

    nagroda jest w moim portfelu - możemy się umówić na odbiór :) - najlepiej na
    priva

    zdziwiłem się nieco, gdy zobaczyłem, że wkłada się kartę , a automat nie
    pyta o pin, no i nie ma podpisu

    ale z drugiej strony, każdy wjeżdżający i wyjeżdżający pojazd ma skanowaną
    rejestrację i zapamiętywane numery - zresztą te numery są też na paragonie z
    automatu a więc w razie reklamacji właściciel automatu ma dowód zawarcia
    transakcji

    ciekawy jestem tylko jak to jest traktowane - czy jako transakcja MOTO czy
    jako zwykły terminal ?
    na razie na rachunku mam blokadę - jak rozliczą to napiszę kto pobrał opłatę

  • 7. Data: 2003-07-19 18:32:22
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Myrek" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > w internecie...??

    inne niż inteligo nie przejdą :)

  • 8. Data: 2003-07-19 18:32:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał Witkowski" <m...@t...pl> wrote in message
    > Stacja benzynowa w USA.

    hmm.. w sumie myślałem Polsce tylko
    ale i tak kolega powyżej był pierwszy :)

  • 9. Data: 2003-07-19 18:33:12
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "[ RaQi ]" <n...@s...com> wrote in message
    > na Giewoncie ?

    a konkretnie ?:))

  • 10. Data: 2003-07-19 19:34:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > gratulacje - dokładnie tam dzisiaj płaciłem
    >
    > nagroda jest w moim portfelu - możemy się umówić na odbiór :) - najlepiej
    na
    > priva

    proponuje uznaniowa nagrode grupy w wysokosci 1gr :) nr konta poszedl na
    priv :-)

    > ciekawy jestem tylko jak to jest traktowane - czy jako transakcja MOTO czy
    > jako zwykły terminal ?

    chyba jak zwykle terminalowe

    > na razie na rachunku mam blokadę - jak rozliczą to napiszę kto pobrał
    opłatę

    Mi niby na AmExie wybilo kod autoryzacji ale nie bylo blokady, a o ile
    dobrze pamietam to w opisie bedzie "parking(i)...."

    --
    JaKi