  • Data: 2003-08-04 08:53:02
    Temat: Re: z Pekao sa do Fortis
    Od: "Mariusz Kaczmarek" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@p...pl> napisał(a):

    > czy opłaca się przenieść konto z Pekao sa
    na pewno się opłaca - nie ważne dokąd - zawsze odczujesz ulgę
    do fortisu
    To zależy od tego co miałeś w pekao sa i co jest dla Ciebie ważne.
    Ja przenosiłem eurokonto VIP - z powodu oprocentowania debetu i totalnego
    burdelu - na srebrnego fortisa . Opłaciło mi się (ok. 300PLN miesięcznie
    zostaje w mojej kieszeni) bo mam debet na starych zasadach(po lombardzie).
    Poza tym mam porządek, dobry dostęp do konta, nie muszę stać w kolejkach (ani
    do kasy, ani do opiekuna) - warte tych paru złotych miesięcznej opłaty. Nawet
    przelewy za 1,50PLN przez internet mi nie przeszkadzają (zresztą zawsze można
    uzupełnić jakimś mBankiem)

    POzdrawiam
    Mariusz