  • 21. Data: 2002-03-07 15:22:52
    Temat: Re: wysokosc odsetek??
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Radek B <r...@k...chip.inv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a...@r...thg...

    > a=(4600 * 0,015)/365 -odsetki za 1 dzień bez podatku
    > b=a-a*0,20 - odsetki za 1 dzień po opodatkowaniu
    > c=b*11 - odsetki za 11 dni przed kapitalizacją
    > wynik=c-c*0,20 - odsetki za 11 dni po kapitalizacji i opodatkowaniu

    No to juz jest przesada podwojne opodatkowanie.
    IMHO oznacza to blad (przepraszam blad'a) w algorytmie liczenia odsetek.

    Karol

  • 22. Data: 2002-03-07 18:53:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Karol" <

    > No to juz jest przesada podwojne opodatkowanie.
    > IMHO oznacza to blad (przepraszam blad'a) w algorytmie liczenia odsetek.

    nie ma za co - pewnie ze blad ;-)))
    tez widze tu podwojne opodatkowanie.
    - moze autor zdradzi, ktory to bank liczy wg tego genialnego algorytmu
    *** blad ***

  • 23. Data: 2002-03-07 19:34:03
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    blad pisze:
    >- moze autor zdradzi, ktory to bank liczy wg tego genialnego algorytmu

    Wszystkie. Tylko nie wiem czy "genialny algorytm" dotyczy wszystkich
    lokat czy tylko zerwanych przed terminem. Ale raczej wszystkich.

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 24. Data: 2002-03-07 19:40:01
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Karol pisze:
    >Ktory artykul w ustawie lub jaka oficjalna wykladnia przepisow dokonana
    >przez MF?

    Wynik rozmów ZBP z MF.

  • 25. Data: 2002-03-08 08:13:24
    Od: "Karol" <a...@b...com>

> [...]
    >
    > Wszystkie. Tylko nie wiem czy "genialny algorytm" dotyczy wszystkich
    > lokat czy tylko zerwanych przed terminem. Ale raczej wszystkich.

    No to czekamy na nastepnych grupowiczow ktorzy pochwala sie wysokoscia
    naliczonych odsetek.

    Karol

  • 26. Data: 2002-03-08 08:16:28
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Radek B <r...@k...chip.inv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a...@r...thg...

    > Wynik rozmów ZBP z MF.

    Przepraszam Cie, ale rozmawiac to oni moga sobie o d.... Maryni.
    Jezeli ten wynik rozmow nie jest w formie urzedowej wykladni przepisow, to
    IMHO nie jest on duzo wart.
    Ale pozyjemy i zobaczymy jak sie rozwinie sytuacja.

    Karol

  • 27. Data: 2002-03-08 09:03:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radek B"

    > Wszystkie. Tylko nie wiem czy "genialny algorytm" dotyczy wszystkich
    > lokat czy tylko zerwanych przed terminem. Ale raczej wszystkich.

    nie wszystkie - jest pare bankow, ktorym ja licze odsetki ;-))
    *** blad ***

  • 28. Data: 2002-03-08 09:09:40
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a69up6$ie5$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Radek B"

    > nie wszystkie - jest pare bankow, ktorym ja licze odsetki ;-))
    > *** blad ***

    To zdradz troche szczegolow.

    Karol

  • 29. Data: 2002-03-08 10:00:19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Karol"
    > To zdradz troche szczegolow.

    przeciez odpowiadan na wszystkie posty nt odsetek
    i wyjasniam watpliwosci ;-)
    *** blad ***

  • 30. Data: 2002-03-08 10:08:04
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6a237$hql$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Karol"
    >
    > przeciez odpowiadan na wszystkie posty nt odsetek
    > i wyjasniam watpliwosci ;-)

    :-))

    No to wyjasnij watpliwosci:

    1. Jak mozna podwojnie naliczac PDOF
    2. Co daje codzienne naliczanie odsetek w kontekscie:
    - podstawa opodatkowania ponizej 49 gr
    - zaokraglanie odsetek do 1 gr

    Pozdrawiam,
    Karol