  • 11. Data: 2002-03-07 08:47:49
    Temat: Re: wysokosc odsetek??
    Od: "Radek B" <r...@k...chip.inv.pl>

    "Radek B" <r...@k...chip.inv.pl> wrote in message news:a66coa.3vs5ts5.1@rab.thg...

    > Z tym podatkiem to jest inaczej. Dla lokat podatek jest ściągany
    > CODZIENNIE czyli np: jeśli 1 dnia naliczono Tobie 1 zł odsetek to od
    > tego zabierany jest podatek (masz 80gr.) i przy kapitalizacji odsetek
    > znowu zabierane jest 20%.

    I licząc w ten sposób wyszło mi 1,33.

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń '.inv' z adresu !

  • 12. Data: 2002-03-07 09:54:58
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Radek B <r...@k...chip.inv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

> [...]
    > CODZIENNIE czyli np: jeśli 1 dnia naliczono Tobie 1 zł odsetek to od
    > tego zabierany jest podatek (masz 80gr.) i przy kapitalizacji odsetek

    A skad masz takie rewelacyjne wiadomosci?

    Karol

  • 13. Data: 2002-03-07 09:56:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartek Bartoszewicz"

    > Czy opodatkowane nie powinny byc tylko odsetki z marca???
    > Z Twoich obliczen wynika, ze podatek bedzie zaplacony takze za odsetki
    > przypadajace na luty.

    o kurcze, ale ze mnie gapa - masz racje.
    Dla Agi odpowiedz - podatek liczy sie od podstawy zaokraglonej do pelnych
    PLN
    a wynik zaokragla sie do pelnych 10 groszy (wazne gdyby nie bylo to 20%
    podatku tylko jakas inna stawka).

    Poprawiam wyliczenia
    lokata zawarta 21 lutego, zerwana 4 marca - 8 dni przypada na luty i 3 na
    marzec
    lutowe odsetki bez podatku: 4600*8*1,5/36500=1,51 PLN
    marcowe odsetki: 0,57 PLN, podstawa 1,00 PLN, podatek 0,20 PLN
    Razem odsetki 2,08 PLN, podatek 0,20 PLN, do wyplaty 1,88 PLN
    Żadne kombinacje nie dają 1,34, które ci wyplacili - poproś o wyliczenie
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-03-07 12:02:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radek B"

    > I licząc w ten sposób wyszło mi 1,33.

    brednie wasc wygadujesz - prosze tu na liste szczegoly
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-03-07 12:03:33
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Radek B <r...@k...chip.inv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a...@r...thg...

  • 16. Data: 2002-03-07 14:49:38
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > 2. Podatek powinien byc liczony w dniu postawienia odsetek do dyspozycji
    > klienta i od kwoty postawionej do dyspozycji. A nie jakies czastkowe
    > naliczenia wymyslone przez bankowych programistow.

    Programisci pisza to co im kaza.
    Jesli ktos nie zrobi dobrej specyfikacji wymagan, to czego sie mozna
    spodziewac...
    Michal.
    (Programista niebankowy)

  • 17. Data: 2002-03-07 14:53:18
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Michal Kukula <m...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416E0123367A@inf
    2.rzeszow.tpsa.pl...

    > Programisci pisza to co im kaza.
    > Jesli ktos nie zrobi dobrej specyfikacji wymagan, to czego sie mozna
    > spodziewac...
    > Michal.
    > (Programista niebankowy)

    Przepraszam programistow. Rozpedzilem sie.

    Karol

  • 18. Data: 2002-03-07 15:06:07
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    blad pisze:
    >Użytkownik "Radek B"

    >brednie wasc wygadujesz - prosze tu na liste szczegoly

    a=(4600 * 0,015)/365 -odsetki za 1 dzień bez podatku
    b=a-a*0,20 - odsetki za 1 dzień po opodatkowaniu
    c=b*11 - odsetki za 11 dni przed kapitalizacją
    wynik=c-c*0,20 - odsetki za 11 dni po kapitalizacji i opodatkowaniu

    Jeśli ktoś chce to umieszczę w internecie arkusz Excela w którym to
    obliczyłem.

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !
    Nic tylko się pociąć czerstwą bułką

  • 19. Data: 2002-03-07 15:08:34
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Karol pisze:
    >2. Podatek powinien byc liczony w dniu postawienia odsetek do dyspozycji
    >klienta i od kwoty postawionej do dyspozycji. A nie jakies czastkowe
    >naliczenia wymyslone przez bankowych programistow.

    Obawiam się, że "cząstkowe wyliczenia" zostały wymyślone przez MF a nie
    programistów.

  • 20. Data: 2002-03-07 15:18:39
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Radek B <r...@k...chip.inv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a...@r...thg...

    > Obawiam się, że "cząstkowe wyliczenia" zostały wymyślone przez MF a nie
    > programistów.

    To podpowiedz gdzie tego szukac?
    Ktory artykul w ustawie lub jaka oficjalna wykladnia przepisow dokonana
    przez MF?

    Karol