  • 1. Data: 2005-07-29 20:48:42
    Temat: wypukla platnicza (do limitu na koncie)
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    jak wyzej czy banki elektroniczne najlepiej mbank lub inteligo oferuja karty
    wypukle ale dzialajace jak platnicze - czyli takie ktorym nie zrobie debetu
    tylko najwyzej wyczyszcze konto
    prosze piszcie

    ps. byl ktos z taka mieszanka poza polska?

  • 2. Data: 2005-07-29 21:12:04
    Temat: Re: wypukla platnicza (do limitu na koncie)
    Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com>

    Użytkownik "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko najwyzej wyczyszcze konto
    > prosze piszcie
    >
    > ps. byl ktos z taka mieszanka poza polska?

    oni wydają electron z kodem cvv.

  • 3. Data: 2005-07-29 21:51:26
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Zastanawia mnie czy taka karta może być wypuszczona, bo idea karty
    wypukłej polega na jej automatycznej akceptacji również bez terminala
    elektronicznego który łączy się z bankiem. Czyli sklep musi mieć
    zabezpieczenie że bank zwróci pieniądze za transakcję taką kartą. Brak
    możliwości debetu znacznie zwiększa szansę że bank nie wypłaci pieniędzy
    sklepowi z powodu przekroczenia stanu konta.

  • 4. Data: 2005-07-29 23:27:04
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    seba kocik wrote:

    > ps. byl ktos z taka mieszanka poza polska?

    Mialem taka. PKO SA. Rok 1998. Szwajcaria. Dzialala ok. :)

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 5. Data: 2005-07-29 23:37:51
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Audyt IT pisze:

> [...]
    > możliwości debetu znacznie zwiększa szansę że bank nie wypłaci pieniędzy
    > sklepowi z powodu przekroczenia stanu konta.

    To co piszesz jest zupełnie nielogiczne.

    W obu przypadkach jest pewien limit, tylko w tym o którym dyskutujemy środki
    już są, a w drugim dopiero zostaną wpłacone (albo i nie). I sugerujesz, że
    drugi przypadek jest korzystniejszy dla banku? ;)

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 6. Data: 2005-07-30 05:54:56
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > jak wyzej czy banki elektroniczne najlepiej mbank lub inteligo oferuja
    > karty
    > wypukle ale dzialajace jak platnicze - czyli takie

    mBank - Visa Gold http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/vg.html

    W Inteligo brak

    Darek

  • 7. Data: 2005-07-30 07:44:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Audyt IT napisał(a):
    > Zastanawia mnie czy taka karta może być wypuszczona, bo idea karty
    > wypukłej polega na jej automatycznej akceptacji również bez terminala
    > elektronicznego który łączy się z bankiem.

    Ale niestety to juz nie dziala wszedzie. Bo sam jakis czas temu mialem
    przygode ze mi VC Multi odrzucil terminal i nijak inaczej zaplacic sie
    nie dalo (gotowki w wiekszych ilosciach nie nosze).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-07-30 09:05:17
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Bez terminala elektronicznego musieliby zaakceptować tą kartę i bank
    obciążyłby debetem. Widocznie umowa to przewiduje.

  • 9. Data: 2005-07-30 15:59:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Audyt IT wrote:
    > Bez terminala elektronicznego musieliby zaakceptować tą kartę i bank
    > obciążyłby debetem. Widocznie umowa to przewiduje.

    Nie slyszales o embosowanych debetowkach? Sam mam i mialem kilka takich w
    swojej kolekcji! :)
    Ba - sa nawet zlote karty debetowe ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!