  • Data: 2003-07-28 06:43:09
    Temat: Re: wynagrodzenie a eliksir??
    Od: "roythekid" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bfu62u$30dj$1@foka1.acn.pl...
    > To jakiś zonk w PKO.

    Dokładnie... a wynika to z formy debetu , jaka funkcjonuje w PKO BP i z tego co się
    orientuję tylko w PKO BP. Wysokość dozwolonego salda debetowego w PKO BP to
    dokładnie ni mniej ni więcej tylko średnia stałych wpływów (czyt. wynagrodzeń,
    wpłaty własnej wg umowy rachunku, itp.) z trzech ostatnich miesięcy - trzeba więc
    takie operacje księgować specjalnym kodem aby były uwzględniane w następnych
    miesiącach w dozwolonym saldzie debetowym. Taki debet jest bardzo wygodny dla
    klientów, ale niestety szalenie trudny w realizacji i... z tego co słyszałem
    prawdopodobnie "góra" rozpatruje wycofanie się z takiej formy debetu - a wg mnie
    szkoda, bo bardzo duuużo klientów z tego korzysta.
    roythekid