    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyciągi w Multibanku
    Date: Wed, 12 Sep 2007 13:11:02 -0700

    On 12 Wrz, 21:52, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    .

    > A jak ktoś odróżni wyciąg wydrukowany przeze mnie od wyciągu wydrukowanego
    > w banku? Uważasz, że w banku dają jakiś magiczny fingerprint, jakiś znak
    > wodny na tych kartkach, czy co?

    No coz.
    Wyciag z mbanku zaczyna mi sie tak:
    "Elektroniczne zestawienie operacji za sierpień 2007"
    konczy tak
    "Numer referencyjny maila: M0......5."

    Z drugiego banku jest to tabelka wygladajaca prawie jak wydruk ze
    strony, w czesci naglowkowej nie podajaca nawet jaki bank wystawia,
    tylko nr mojego konta. To akurat jest wyciag bezplatny elektroniczny,
    bedacy alternatywa dla opcji platnej.