  • Data: 2007-09-12 21:41:59
    Temat: Re: wyciągi w Multibanku
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.09.2007 Bartosz 'xbartx, Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:

    > Znaczy miałem coś innego na myśli tylko nie napisałem. Wyciągi
    > elektroniczne to duża oszczędność papieru i prądu, więc dlatego
    > popieram takie "nieeleganckie zmuszanie", bo jeżeli by go nie było to
    > raczej nikt by nawet uwagi nie zwrócił, że coś się zmieniło.

    No, dałeś się Multi nabrać na 'rozszerzone wyciągi elektroniczne - pomóż
    nam chronić lasy!'. Ja się nie dałem, dobrze wiem, że to taka akcja, żebym
    dał piątaka. :) Jak chcesz chronić środowisko, to zastanów się - w Polsce
    wychodzi coś ze dwa miliony dzienników. Każdy po kilkadziesiąt stron formatu
    min. B4. Sześć dni w tygodniu. Trzysta dni w roku. Co tam ta jedna kartka na
    miesiąc z banku. Boli mnie, gdy wyrzucam dodatki z gazety, widząc oczami myśli
    padające lasy... "Dom" wyrzucam - dąb pada. "Turystykę" - lipa.
    "Komunikaty" - świerki jak zimowe kwiaty...
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/