    From: "Darek" <0...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyciągi papierowe BPH
    Date: Fri, 7 Jan 2005 16:51:34 +0100
    Sender: 0...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl

    > Hał, hał.
    > Patrzyłem na pkt. 6.1, bo wydedukowałem, że jak napisali:
    >
    > "20. Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku nie obejmuje opłat z
    tytułu:
    > 1) wypłat z bankomatów Banku i Euronetu,
    > 2) wypłat w kasie &#8222;na asygnatę&#8221;,
    > 3) wysyłki wyciągów w formie papierowej do klienta."

    No i tu analazłeś że za WYSYŁANY wyciąg nie zapłacisz. Ten dodatkowy to moze
    być wydrukowany wyłącznie w Oddziałach

    > to każdy wyciąg wysłany do klienta jest dodatkowy :-)

    Zła dedukcja - dodatkowy to dodatkowy - czyli na żądanie

    > Niemniej nie upieram się przy swojej interpretacji, bo po Twoim stanowczym
    > dementi, poszukałem dalej (po wyciąg) i znalazłem w dziale "X. TARYFA
    OPŁAT I
    > PROWIZJI POBIERANYCH OD KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH ZA CZYNNOŚCI
    > WYKONYWANE W AGENCJACH BANKU BPH", że "Wyciąg z rachunku z historii za
    > ostatnie 30 dni (raz w mies.)" - 0 zł. I przyznaję, że już niczego nie
    jestem
    > pewien :-) Za darmo, ale w "Agencji"?

    Rozdział X TOiP dotyczy tylko obsługi w Agencjach banku - są to placówki
    prowadzone przez firmy na rzecz Banku (no ale chyba wiesz to co jest
    agencja)
    Więc jeżeli jesteś klientem Oddziału Banku a nie Agencji lub nie doonujesz
    transakcji w Agencji to ten rozdzial w ogóle pomiń.

    > Jesteś bliżej (emocjonalnie) tego banku, to może Ci będzie łatwiej to
    > zinterpretować i wyłuszczyć mi , jak to zrobiłeś z ubogim mBankiem?
    >
    > I jeszcze a'propos tego, co pominąłeś:

    Zdarzają się odstępstwa od reguł. Wyciągów nie powinienieś dostawać.
    Prawdopodobnie dzieje się to z racji niedoskonałości systemów
    informatycznych.

    > to co się właściwie zmieniło?
    >
    > Jacek

    Mozesz sam teraz bez wizyty w oddziale zmieniać do woli opcję dostarczania
    wyciągów.

    Darek