  • Data: 2004-11-29 15:19:14
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy kto? korzystał ?
    Od: Marcin Zyla <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn wrote:

    > Ja jestem pewna. Widziałeś adres poważnej firmy w takim formacie jak podaje
    > ta stronka? Widziałes choćby adres w domku jednorodzinnym - 8/23? A domek
    > też mozna wynająć. Możesz powiedzieć, jakie gwarancje przedstawia ta
    > firemka? Numer GG jakiegoś "Darka"? Jak już pisałam - naiwność ludzka nie
    > zna granic.

    No spokojnie ;-) zaryzykowałem 13$ i mam w miare pozytywneodczucia:
    1. Tylko jeden pan robi pzrelewy ;-)
    2. czas do 24h
    3. wskazanie co mają kupić w formie kliknij to, tamto i opcja xx i
    zadziałało.

    Nie ukrywam, "troche partyzancko" to robią, w tracie rozmowy na GG
    dowiedziałem się jak wszystko jest zorganizowane etc...

    Pzdr Marcin