  • Data: 2004-05-24 12:28:47
    Temat: Re: www.postfinance.ch
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c8shdp$ml2$1@topaz.icpnet.pl>, LUZYTA wrote:

    > Zak?adaj?c, ze przej?zyczy?e? si? i mówi?c o minimum masz na my?li https

    Tak.

    Wyjasnijmy to tak:
    Przynajmniej przegladarki mi nie krzycza ze kawalek strony
    jest szyfrowany a kawalek nie, nikt nie listuje co jest a co nie
    wiec biore zrodlo strony, odseparowuje gify, przegladam
    skrypty jesli mozna, a ze raczej nie mozna wiec w koncu
    decyduje sie wyslac to haslo nie wiedzac czy idzie szyfrowane
    i od jutra codziennie zagladac czy mam jeszcze cos na koncie.

    OK, troche groteski nie zaszkodzi. Jak czlowiek popatrzy co sie
    w sieci moze dziac to zalamuje rece.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl