  • 21. Data: 2008-12-04 14:18:46
    Temat: Re: wpłata gotówki na konto w oddziale=?ISO-8859-2=?ISO-8859-2?B?P1E/LV9BbGlvcj0yQ19BbGlvbl9pX2lubmVfPTNCPTI5Pz0=?=
    Od: "hathor3" <h...@w...pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > On 3 Gru, 15:32, "hathor3" <h...@w...pl> wrote:
    >

    > a moim nie. Mafiozom czy terrorystom niech ukrócają/utrudniają
    > kradzieże, napady, morderstwa, wysadzanie ładunków wybuchowych,
    > porwania samolotów. A od działań, które przestępstwem nie są niech się
    > odp*.*, bo w imię "walki z praniem" wszyscy cierpimy znacznie bardziej
    > niż tracilibyśmy na tych operacjach.

    Wielce się "nacierpisz" nosząc ze sobą dowód i okazując go podczas
    wpłaty?

    --
    hathor3

  • 22. Data: 2008-12-04 14:24:10
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "hathor3" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wielce się "nacierpisz" nosząc ze sobą dowód i okazując go podczas
    > wpłaty?

    Alewimię czego ma być ta żałosna niby-inwigilacja? Mnie to na przykład
    przeszkadza i jak mam chwilę czasu na dyskusję zawsze odmawiam okazania d.o.
    przy wpłacie. W około 90% jest to skuteczne jak się zażąda potwierdzenia na
    piśmie odmowy przyjęcia wpłaty.

    marekz

  • 23. Data: 2008-12-04 19:16:56
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    MarekZ napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "hathor3" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ja go bardzo często nie noszę.
    Tydzień temu poproszono mnie o aktualizację numeru dowodu bo mieli
    jeszcze z książeczkowego (akurat dowód miałem, odmówiłem tylko
    skserowania go). Przez 11 miesięcy nie był potrzebny a wpłat dokonywałem.

> [...]
    >przy wpłacie. W około 90% jest to skuteczne jak się zażąda potwierdzenia na

    Całkowita racja.
    Zdaje się, że bank teoretycznie może żądać potwierdzenia tożsamości
    (a więc np. dokumentów) przy podejrzanych transakcjach tyle, że
    kwalifikacja do "podejrzanych" jest w gestii banku.
    Są chyba jakieś przepisy ale od znacznie większych kwot niż 1000zł.
    Akurat nie mam potrzeby wpłacania w Lukasie 1000zł więc nie sprawdzę
    jak to jest bez dowodu.
    Arek

  • 24. Data: 2008-12-04 19:25:49
    Temat: Re: wpłata gotówki na konto w oddziale- Alior, Alion i inne ;)
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Arek napisał(a):

> [...]
    > jeszcze z książeczkowego (akurat dowód miałem, odmówiłem tylko
    > skserowania go). Przez 11 miesięcy nie był potrzebny a wpłat dokonywałem.

    A jak się w Aliorze otwiera konto w oddziale to nie kserują dowodu tylko
    skanują. Wyższa kulturka :)

    PG