  • Data: 2005-04-15 19:42:05
    Temat: Re: wpłata gotówki na konto w mBanku- jakieś pomysły ?
    Od: "Jarek" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chauchesque <c...@w...pl> napisał(a):

    > Mam pytanko czy jest możliwość wpłaty gotówki (poczta,banki czy
    > cokolwiek) na konto w mBank tak żeby pieniążki pojawiły się na koncie
    > w ciągu kilku godzin.

    Np. w MultiBanku za pośrednictwem rachunku depozytowego. Przelewy z
    MultiBanku do mBanku wychodzą i przyjmowane są w godzinach sesji wychodzących
    i przychodzących Eliksiru.

    > Czy jest to wogóle możliwe, a jeśli nie to ile trzeba czekać
    > aż pieniążki pojawią się na koncie ?

    Zgodnie z powyższą metodą, wpłacając i przelewając w dzień roboczy przed
    09:55 pieniądze będą na koncie po 12:00, wpłacając i przelewając przed 13:25,
    będą po 15:00. Jeśli nie będą, to dotrą w końcu po 18:15.

    > Czy znacie jakieś inne sposoby przetransferowania gotówki z miasta do
    > miasta w Polsce chodzi o kwote 10 000 zł, oczywiśce tak żeby cała
    > operacja trwała max kilka godzin.

    Poczta z Trąbką oferuje pocztowe zlecenie wypłaty (PZW), dla kwoty 10 000
    złotych opłata zasadnicza wynosi 114,70 złotych. W uproszczeniu - PZW powinno
    być doręczone w terminie 6 godzin od nadania, na wieś gdzie nie ma poczty w
    ciągu 8 godzin (do tych czasów nie wlicza się czasu poza godzinami pracy UP
    doręczającego - jeśli placówka jest czynna całodobowo - czasu między 22.00 a
    06:00, przerw w urzędowaniu instytucji i firm, do których jest adresowane
    PZW, czasu od chwili pozostawienia zawiadomienia o nadejściu PZW do chwili
    jego podjęcia).
    W praktyce PZW doręczane jest _znacznie_ szybciej. Może też oczywiście być
    wypłacane w placówce pocztowej (adresowane na poste restante).
    Za opóźnione doręczenie PZW odszkodowanie wynosi połowę zasadniczej opłaty
    pobranej za jego nadanie.

    Można też przesłać gotówkę za pomocą przekazu Western Union, będzie to
    kosztowało 200,00 złotych, jednak po pieniądze odbiorca musi pofatygować się
    do banku.