  • 1. Data: 2004-07-29 07:45:27
    Temat: Re: wpadlem w lekki szok - zbieg okolicznosci
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1b72c980e34cfc559899ec@news.task.gda.pl...

    > Zarejestrowalem sie wlasnie na jednym z portali. Przyszlo na e-mail
    > wygenerowane przez portal haslo.
    >
    > Jest identyczne jak PIN do delfinka ;-)

    i co - myślisz że to przypadek? ;)

  • 2. Data: 2004-07-29 07:45:38
    Temat: wpadlem w lekki szok - zbieg okolicznosci
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

  • 3. Data: 2004-07-29 10:20:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    Szansa 1/100000000. Komuś w końcu mogło się trafić.

  • 4. Data: 2004-07-29 10:26:04
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Robert Tomasik said the following on 2004-07-29 12:20:

    > Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Szansa 1/100000000. Komuś w końcu mogło się trafić.

    E ? A dlaczego taka?
    IMHO jest to 1/10^4 (czyli trafienie konkretnego pinu)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2004-07-29 13:24:47
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    KrzysiekPP wrote:

    > Zarejestrowalem sie wlasnie na jednym z portali. Przyszlo na e-mail
    > wygenerowane przez portal haslo.
    >
    > Jest identyczne jak PIN do delfinka ;-)

    zacznij grac w totka :-)

    jacek

  • 6. Data: 2004-07-29 21:27:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > E ? A dlaczego taka?
    > IMHO jest to 1/10^4 (czyli trafienie konkretnego pinu)

    Ale ja wyliczyłem prawdopodobieństwo, że dwa piny będą jednakowe.

  • 7. Data: 2004-07-29 21:29:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale ja wyliczyłem prawdopodobieństwo, że dwa piny będą jednakowe.

    Ale po przemyśleniu masz rację. Pin z delfinka już miał. Szansa 1 na 10 tyś.
    że otrzymany będzie taki sam.

  • 8. Data: 2004-07-30 00:19:04
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    eee, nie. Konkretnie właśnie 1/10^4.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-07-30 07:24:56
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:cebq4k$qn0$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:ceajbu$kdc$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale ja wyliczyłem prawdopodobieństwo, że dwa piny będą jednakowe.

    No to dla dwu kodów czterocyfrowych, jeśli w obu kodach
    dopuszczone są wszystkie układy czterech cyfr,
    prawdopodobieństwo to wynosi właśnie 1/10^4.

    Rozpisz sobie kwadratową tabelę, 1000x1000. ;-)
    W tytułach kolumn wypisz wszystkie możliwe wartości pierwszego
    kodu (tu: PIN), a w tytulach wierszy - wszystkie możliwe wartości
    drugiego (tu: hasło portalu). Zaznacz krzyżykami te kratki tabeli,
    które odpowiadają kodom zgodnym. Ile jest tych kratek?
    A ile jest wszystkich kratek w tabeli?
    To jaki jest ich iloraz...? :-)

    Maciek

  • 10. Data: 2004-08-21 11:55:37
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    KrzysiekPP napisał:
    > Zarejestrowalem sie wlasnie na jednym z portali. Przyszlo na e-mail
    > wygenerowane przez portal haslo.
    >
    > Jest identyczne jak PIN do delfinka ;-)

    No to przynajmniej nie musisz pamiętać kolejnego hasła ;-)

    K.