  • 1. Data: 2009-08-27 12:11:02
    Temat: Re: wku..... mnie w tym Getinie
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h75pve$4tl$1@inews.gazeta.pl

    > (placówka franczyzowa)

    I czy to przypadkiem nie jest przyczyna opisywanych przez Ciebie problemów?

  • 2. Data: 2009-08-27 13:22:38
    Od: k...@o...pl

    > I czy to przypadkiem nie jest przyczyna opisywanych przez Ciebie problemów?

    a jak klient ma sie bronic przed franczyzą?

    gdyby KNF nakazała oznakowac placowki franczyzowe znakiem graficznym
    np. g w kółeczku (cos podobnego do znaczku oryginal lub copyright) to
    klient by wiedział ze widzi wlasnie 'g... a nie bank' - ale obecnie
    klient nie jest w stanie rozróżnić lepszych i gorszych placówek bankowych

  • 3. Data: 2009-08-27 14:23:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl> news:33ae.00000038.4a96889e@newsgate.onet.pl

> [...]
    > klient by wiedział ze widzi wlasnie 'g... a nie bank' - ale obecnie
    > klient nie jest w stanie rozróżnić lepszych i gorszych placówek bankowych

    W przypadku getinu, za pośrednictwem ich strony masz możliwość sprawdzić,
    czy dana placówka to normalny oddział czy "franca" :)
    http://www.getinbank.pl/30.php

  • 4. Data: 2009-08-27 14:53:37
    Od: k...@o...pl

> [...]
    >
    > W przypadku getinu, za pośrednictwem ich strony masz możliwość sprawdzić,
    > czy dana placówka to normalny oddział czy "franca" :)

    chwała getinowi za to!

    kiedyś mnie w polbanku tak niesamowicie wq... że coś strasznego.
    oddział "prawdziwy" odsylał mnie do "macierzystej" franzy
    a macierzysty tłumaczył że u nich nie da rady, bo oni nie są takim
    prawdziwym oddziałem tylko franczyzową placówką banko-podobną.

  • 5. Data: 2009-08-27 14:56:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl> news:33ae.00000045.4a969df1@newsgate.onet.pl

> [...]
    > a macierzysty tłumaczył że u nich nie da rady, bo oni nie są takim
    > prawdziwym oddziałem tylko franczyzową placówką banko-podobną.

    Czy dobrze rozumiem twoją wypowiedź, że w Polbanku jesteś "dożywotnio"
    przypisany do placówki, w której otwierałeś konto itp. zaś żadne modyfikacje
    nie są możliwe w innym oddziale niż ten, który nawiedziłeś na początku
    przygody z Grekami?

  • 6. Data: 2009-08-27 15:35:36
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 27 Sie, 15:22, k...@o...pl wrote:

> [...]
    > klient by wiedział ze widzi wlasnie 'g... a nie bank' - ale obecnie
    > klient nie jest w stanie rozróżnić lepszych i gorszych placówek bankowych

    A ich pracownikom nosic na reku opaske z 2 trojkatami ;).
    Zadaniem KNF jest dbanie o bezpieczenstwo depozytow, a nie wtracanie
    sie w takie rzeczy.

    MK

  • 7. Data: 2009-08-27 16:26:46
    Od: k...@o...pl

    > A ich pracownikom nosic na reku opaske z 2 trojkatami ;).

    zupełnie sensowna propozycja :)

    > Zadaniem KNF jest dbanie o bezpieczenstwo depozytow,
    > a nie wtracanie sie w takie rzeczy.

    kolega chyba nie słyszał o takim środku stylistycznym jak ironia :)

  • 8. Data: 2009-08-27 16:30:25
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > nie są możliwe w innym oddziale niż ten, który nawiedziłeś na początku

    czy jestem przypisany to nie wiem
    ale wiem, że pracownica pewnej placówki tak twierdziła
    może nie miała ochoty pracować i zastosowała spychologię

  • 9. Data: 2009-08-27 17:59:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    k...@o...pl pisze:

    > zupełnie sensowna propozycja :)

    > kolega chyba nie słyszał o takim środku stylistycznym jak ironia :)

    Franczyzy to problem.
    powinno byc jasno okreslone jakie operacje moga byc w danej placowce - i
    nie wiem, czy jednak to nie jest temat do KNF.
    Zawiera sie umowe z bankiem w danej placowce, a potem okazuje sie, ze
    ona nie jest w stanie jej w pelni realizowac.

    Kiedys czytalem wpisy jakiejs kobiety z nieduzej miejscowosci, ktora
    zalozyla tam konto w Polbanku, a potem, gdy zepsul sie na dluzej
    bankomat, nie miala mozliwosci wyplacania pieniedzy w miejscu
    zamieszkania, bo franczyza byla bezkasowa (ale wplaty jakos moga
    przyjmowac... nie uprzedzajac, ze u nich mozna pieniadze wylacznie wplacic)

    Tak wiec wprowadzenia jakiegos oznaczenia, wiszacego w banku,
    okreslajacego, jakie operacje leza poza zasiegiem oddzialu, jest jak
    najbardziej sensowne.

  • 10. Data: 2009-08-28 07:35:22
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 27 Sie, 19:59, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > zamieszkania, bo franczyza byla bezkasowa (ale wplaty jakos moga
    > przyjmowac... nie uprzedzajac, ze u nich mozna pieniadze wylacznie wplacic)
    Hm..jak by to było "po ludzku" to wypłata w obcym bankomacie bez
    opłaty....