    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wiosna idzie
    Date: Tue, 28 Feb 2023 13:37:24 +0100

    W dniu 26 lut 2023 o 21:27, Dawid Rutkowski pisze:

    > A, to bardziej o wniesienie chodzi?

    Z wniesieniem (choćby na czwarte piętro bez windy) nie ma trudności.

    > Czy jednak komplet, bo pralka ma też ten kartono-styropian pod spodem?

    O ten kartono-styropian pod spodem...

    > Bez niego ładnie jeździ na kółeczkach, bez podnoszenia.

    Jeździ jak łyżwiarz -- po mokrej terakocie.
    (łyżwiarki też jeżdżą po wodzie -- lód jest szorstki)

    > Więc jednak dobrobyt, skoro nie ma chętnych na usługodawstwo.

    Być może.

    > Chyba że na szaro - tak jak z kanapą, żona zamówiła, zapłaciła - tylko
    > nie wiem, czy za samą kanapę (a tu też "cena od", ale jak chcesz sensowne
    > obicie to +=1k) czy za kanapę+dowiezienie, ale już wniesienie płatne do
    > ręki wnoszącym... I nie da się kartą.

    Pralki raczej ;) nie można wpisać w koszty [co dziwi, skoro doradcom
    Kaczyński zlecił poszu_kiwania pieniężnych pralni] więc mnie niezbyt
    mocno zależy na formalnym pokwitowaniu za rozpakowanie, o ile pralka
    będzie sprawna... Candy doprowadziła mnie do niestabilności -- muszę
    teraz być ostrożniejszy... Na razie chodzę bez ortez -- to sukces...

    > Lodówkę sam sprzed budynku na wózeczku wwiozłem - choć w pierwszych
    > drzwiach o mało mi się z powodu pochylania nie wykopyrtnęła - bo
    > droga prosta - tyle akurat sprawdziła "położna środowiskowa" na

    Położna środowiskowa?...

    > jedynej wizycie u nas, że winda jest i nie trzeba pokonywać
    > z wózkiem nawet pół schodka (choć bywało, że winda nie działała,
    > dziecko wniosłem, wózka nie ;) - ale kanapa już na taki wózeczek
    > nie wejdzie - hmm, oby weszła do windy, stara chyba weszła, winda
    > na szczęście rozmiaru pożarowego.

    Winda rozmiaru pożarowego?...

    -=-

    Amica, Elektrolux, Samsung, Whirlpool, Kernau...
    Whirlpool już prawie kupiłem -- nagle i niespodziewanie
    zniknęła opcja podłączenia...

    Amicę dwakroć usiłowałem kupić -- płatność nie przeszła,
    ale przeszła ochota na Neonet...

    Candy kupiłem -- stukała...

    Mam fart czy mam farta? -- IMO mam (; fart... ;)

    -=-

    Być może już taki dobrobyt, że brakuje chętnych na dorobienie...
    Jak już napisałem -- parter, trzy progi, dziesięć stopni i troje
    drzwi... Potrafią pralkę: wyprodukować, sprowadzić z Chin albo
    z Włoch, przywieźć i wnieść -- nawet na czwarte piętro bez
    windy, ale nie potrafią rozpakować?...

    -=-

    Dobrze, że Okienną RAMkę kupiłem bardzo tanio -- matce na imieniny,
    bo to jej komputer. :) Zawsze mówiła, że najlepszym imieninowym
    prezentem jest pamięć. ;) Jestem w szoku! Za 1191 zł mam: dobry
    laptop z 20 GiB RAM, wisiorek 4 GiB SO-DIMM DDR4 3200, malutki
    dysk SSD 2.5" (60 GB) Kingstona... Jeśli rozłożymy ten zakup
    na 10 lat -- miesięcznie (z VAT itp.) wychodzi dycha... Niezbyt
    wysokie koszty... Kiedyś bała się kosztów komputeryzacji...
    Oczywiście nie kończą się koszty na samym laptopie, ale cieszy
    tak niska cena!!!!!!!! Może ten laptop nie wytrzyma 10 lat...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'