  • 11. Data: 2009-03-27 10:41:12
    Temat: Re: waluty wasze typy
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gqia7i$691$1@news3.onet...
    > Dla mnie sytuacja na EURPLN wygląda tak, jak tu:
    > http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=746

    "Wybrana przez Ciebie treść znajduje się w części serwisu wymagającej
    logowania. Sprawdź czy jesteś zalogowany. Jeśli mimo zalogowania nadal
    widzisz ten tekst, to znaczy, że wybrana przez Ciebie treść wymaga
    opłacenia abonamentu."

    :))

  • 12. Data: 2009-03-27 10:48:30
    Od: sorden <s...@w...pl>

    ArturVF500 wrote:

    > nie patrz na USD bo to raczej kwestia Europa-USA; w porownaniu w walutani
    > naszego kontynentu - PLN jest na podobnym poziomie jak wczoraj czy
    > przedwczoraj a fluktuacja gieldy przekracza 5%

    Dzisiejszy USDPLN to wynik ruchu na EURUSD. Zgadza sie, to ruch USA- Europa,
    ale Europa to my ;) Slabnace Euro = slabnacy PLN.

    --
    in

  • 13. Data: 2009-03-27 13:52:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    >
    > A kto by chcial kupowac spolke gdzie obecni duzi inwestorzy maja 110%
    > glosow? ;-)

    Z punktu widzenia małego spekulanta nie ma to żadnego znaczenia.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2009-03-27 16:50:52
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    > Z punktu widzenia małego spekulanta nie ma to żadnego znaczenia.

    Z punktu widzenia malego spekulanta AF nie ma znaczenia.

  • 15. Data: 2009-03-27 16:54:32
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > Z punktu widzenia malego spekulanta AF nie ma znaczenia.

    Powiedz to akcjonariuszom Krosna i Dudy.

  • 16. Data: 2009-03-27 18:09:27
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-03-2009 o 10:39:54 Jan Werbiński
    <j...@j...com> napisał(a):

    > Jest nieźle, ale eksport leci na pysk. Może tego nie widać jeszcze, bo
    > zamówienia wcześniejsze podtrzymują obroty, ale nie zdziwiłbym się gdyby
    > ilość nowych zamówień w dalszym ciągu spadała drastycznie. Są gdzieś
    > takie dane?

    moment, pytasz o dane, których brak, a wysuwasz twierdzenia. A gdzie fakty?

    powtorze swoje zdanie:
    imho złoty bezie sie powoli umacniał, bo nasz eksport dostaje szanse. Co
    prawda branza aut ma ciezko,
    ale w sumie nie specjalizujemy sie tylko w dobrach luksusowych, a i juz
    zagranica zauwazyla, ze tu sie oplaca.
    Frank mnie jednak dalej niepokoi, od czasu jak banki ograniczyly kredyty.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 17. Data: 2009-03-27 21:43:38
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > Frank mnie jednak dalej niepokoi, od czasu jak banki ograniczyly kredyty.

    możesz rozwinąć?

    --

    Sebastian

  • 18. Data: 2009-03-27 22:18:35
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-03-2009 o 22:43:38 basti78 <b...@o...pl> napisał(a):

    > możesz rozwinąć?

    byla juz o tym mowa. Nowi kredytobiorcy biorac kredyt sprzedawali franki w
    duzych ilosciach.
    Ale banki powiedzialy stop, wietrzac problemy. Wiec nowych kredytow juz
    nie ma. Sa starzy klienci,
    splacajacy - czytaj kupujacy - mase frankow. Jesli ocenic ich zadluzenie
    na 100 mld zł,
    spacalych w rownych ratach 20 lat to wychodzi 5 mld rocznie. Tyle Polska,
    nie wiem jak swiat.
    Szwajcarzy juz walcza z deflacja, bo brak pieniadza. A to przeciez
    niesamowicie bogaty kraj.

    http://finanse.interia.pl/pieniadze/news/bank-szwajc
    arii-gotow-oslabiac-franka,1275928

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 19. Data: 2009-03-27 23:44:58
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Zbyszek wrote:

    > Szwajcarzy juz walcza z deflacja, bo brak pieniadza. A to przeciez
    > niesamowicie bogaty kraj.

    Polowa Europy srodkowej jest zadluzona we franku. W strefie Euro raczej
    sporadycznie.

    --
    in

  • 20. Data: 2009-03-28 11:43:37
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    > Deficyt mamy bardzo duży. Ktoś ma czas i porówna deficyt na głowę
    > mieszkańca USA, GB, RFN, całej EU i Polski? Następnie ile miesięcy pracy
    > przeciętnego amerykanina wypada na spłatę deficytu?

    Ty serio piszesz?
    Polska ma lepszy stan niż USA (ale to żaden zaszczyt), ale Polska jest 5
    razy (tak razy!) mniej zadłuzona niż kraje strefy euro.

    Jak będzie kryzys to polski złoty bedzie super mocny. Jak na garbatego to
    prosty - nie?

    > Jak inwestor/spekulant ma do wyboru przewartościowane spółki w szemranej
    > gospodarce typu Wschodnia Europa i USA, to gdzie ma mniejsze ryzyko? EU,
    > Polska idą tą samą drogą, co USA. Też chcą ratować bankrutów doprowadzając
    > do inflacji.

    Troche tak, a troche nie. Polska przestala sie wiecej zadłużać. tzn.
    zadłużaja się by utrzymac płynność, ale nic więcej. Rząd zacząl mysleć, że
    nie będzie mógł wydawac więcej. Jak za rok okaże się, że zacznie choć z 10%
    zmniejszac aparat ucisku to będziemy na prawde silną gospodarke jak na
    jeurope, na azje to niebardzo ;(

    > Jedyne co ratuje giełdy, to brak alternatyw. Złoto też jest prawdopodobnie
    > przewartościowane. Kapitał się miota panikując i stąd te ruchy indeksów.

    Panika? To normalny stan na giełdzie. Euforie obu rodzajów to normalny stan.

    --
    Jeśli cokolwiek wyrzucisz, do razu będziesz tego potrzebować.