  • 1. Data: 2007-12-07 13:45:26
    Temat: w sprawie sesji - w sobotę działają ?
    Od: "derwisz75" <derwisz 75@wp.pl>

    mój mbank ma takie sesje:
    Godziny wysyłki: 05:55, 9:55, 13:25, 16:55 (wyłącznie przelewy do ZUS)
    Godziny otrzymania: 12:00, 15:00, 18:15

    czy jezeli teraz złożę zlecenie to dojdzie jutro czy w poniediałek ?
    jeżeli w poniedziałek to nie ma sensu dziś wysyłać, tylko w niedzielę
    wieczorem ?
    czy ten cały "centrum operacji międzybankowych " dziła w sobotę ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-07 13:46:48
    Temat: Re: w sprawie sesji - w sobotę działają ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "derwisz75" <derwisz 75@wp.pl> napisał w wiadomości

    > czy jezeli teraz złożę zlecenie to dojdzie jutro czy w poniediałek ?

    W poniedzialek.

    > jeżeli w poniedziałek to nie ma sensu dziś wysyłać, tylko w niedzielę
    > wieczorem ?

    Dziś wysłać z data przyszłą na poniedziałek.

    > czy ten cały "centrum operacji międzybankowych " dziła w sobotę ?

    Nie działa.

    marekz

  • 3. Data: 2007-12-07 16:49:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2007 14:45:26 +0100,
    osoba podpisana: derwisz75 <derwisz>
    napisała:
> [...]
    > wieczorem ?
    > czy ten cały "centrum operacji międzybankowych " dziła w sobotę ?

    Jeśli nie jest to przelew zusowy/podatkowy to zleć dziś do wykonania w
    poniedziałek.

    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 4. Data: 2007-12-07 20:20:34
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    [...]
    > Jeśli nie jest to przelew zusowy/podatkowy to zleć dziś do wykonania w
    > poniedziałek.

    A dlaczego?
    W zusie i skarbowce, jesli termin zaplaty wypada w dzien wolny (sobota,
    niedziela, swieto), to mozna ustawic przelew na pierwszy dzien roboczy
    nastepujacy po dniu wolnym.

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2007-12-07 20:35:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2007 21:20:34 +0100,
    osoba podpisana: wk <b...@p...onetABC.pl>
    napisała:
> [...]
    > W zusie i skarbowce, jesli termin zaplaty wypada w dzien wolny (sobota,
    > niedziela, swieto), to mozna ustawic przelew na pierwszy dzien roboczy
    Ale dziś jest piątek. Nie wiemy czy np. na dziś jakiś termin nie
    przypada dla autora wątku, jeśli nie (tylko np. na sobotę) to oczywiście
    masz rację. Ale jeśli tak, to obciążenie r-ku powinno nastąpić w piątek.
    Mylę się?
    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 6. Data: 2007-12-08 07:52:22
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

> [...]
    > przypada dla autora wątku, jeśli nie (tylko np. na sobotę) to oczywiście
    > masz rację. Ale jeśli tak, to obciążenie r-ku powinno nastąpić w piątek.

    Oczywiscie masz racje. Pozwolisz ze rozwine Twoja mysl.
    Generalnie, jesli termin platnosci jakiegos zobowiazania przypada np. w
    piatek, a przelew nie wyjdzie juz tego dnia sesja wychodzaca, to nalezy go
    zaplacic (a juz na pewno zus i US - bo oni patrza na date obciazenia Twojego
    rachunku bankowego).
    Natomiast dla wielu odbiorcow wazny jest termin uznania ich rachunku
    bankowego. Tak wiec jak wyslesz w piatek wieczorem to i tak przez weekend
    bank obraca twoimi pieniedzm, a skutek bedzie taki sam jakbys zaplacil w
    poniedzialek (odsetki ustawowe).

    pozdrawiam, wk

  • 7. Data: 2007-12-08 08:03:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2007 08:52:22 +0100,
    osoba podpisana: wk <b...@p...onetABC.pl>
    napisała:
    [....]

    Ale ja o tym wszystkim wiem. :) Napisałem tylko swojego pierwszego
    posta w tym wątku, bo wszyscy radzili autorowi 'zapłać w poniedziałek co
    jest radą słuszną, z jednym "drobnym" wyjątkiem ;)
    KJ

    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with
    a blue-elephant gun.