  • 11. Data: 2012-02-06 20:49:48
    Temat: Re: w getinie koniec antybelki
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-06 21:08, witrak() pisze:
    > Szymon<...@w...pl> wrote on 2012-02-06_19:00
    >
    > A dlaczego pomijacie IdeaBank z ich TAX FREE? 12 i 15 m-cy 6.05%
    > antybelkowe (czyli 7.7% i 7.76%)
    > A na 5, 6 i 9 m-cy jest 6% antybelkowe.

    Nie pomijam. Biorę pod uwagę, że do 8.02 aktualnie są, a skoro banki
    likwidują, w tym ruszyło w tzw. stajni Czarneckiego, więc nie
    spodziewałbym się, aby Idea trzymała do kwietnia. Pewnie na dniach się
    skończą.

  • 12. Data: 2012-02-06 21:14:31
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    > Szymon <...@w...pl> wrote on 2012-02-06_19:00

    > A dlaczego pomijacie IdeaBank z ich TAX FREE? 12 i 15 m-cy 6.05%
    > antybelkowe (czyli 7.7% i 7.76%)
    > A na 5, 6 i 9 m-cy jest 6% antybelkowe.

    Nie pomijamy - jeszcze jest FM i 6,2 / 12m (antybelka)

  • 13. Data: 2012-02-06 21:17:41
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > dzięki czemu pracujące osoby mogą wydawać zarobione pieniądze nakręcając
    > konsumpcję. Lord Keynes, gdyby żył, byłby pod wrażeniem.

    To ja polecam inny wpis ;)
    http://dwagrosze.com/2012/01/acta-polskiej-wiosny.ht
    ml

  • 14. Data: 2012-02-06 21:28:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Nie pomijamy - jeszcze jest FM i 6,2 / 12m (antybelka)

    Pamietajcie, ze ostatniego dnia przed vincentem moza zalozyc lokate z
    wyplata odsetek z gory :). EUrobank ma takie lokaty nie wiem jak to wyglada
    u innych...

    MK

  • 15. Data: 2012-02-06 21:34:29
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Waldek <m...@n...dam> wrote on 2012-02-06_22:14

    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Nie pomijamy - jeszcze jest FM i 6,2 / 12m (antybelka)

    Myślisz o lokacie "Lokata Kapitalnie Zyskowna" ?

    witrak()

  • 16. Data: 2012-02-06 22:19:13
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Myślisz o lokacie "Lokata Kapitalnie Zyskowna" ?

    Ano tak ja jakos nazwali - moze przez przypadek :)

    http://www.fmbank.pl/pub/Tabele/tabela_oprocentowani
    a_lokata_kapitalnie_zyskowna.pdf

  • 17. Data: 2012-02-06 22:36:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    jeszcze z 2 strony:
    ..
    Przywołany przez Ciebie wieloletni premier Wielkiej Brytanii Harold
    MacMillan mawiał również, że gdy kurtyna opadnie, najlepszą rzeczą jak może
    zrobić aktor to odejść. Życzę Ci, aby to przedstawienie, którego drugą część
    obserwujemy po krótkim antrakcie, które zostało przez Ciebie wyreżyserowane
    i w którym grasz główną rolę, było dla widzów źródłem olbrzymiej
    satysfakcji. I czekamy na wielki, ekscytujący finał.

    Pozdrawiam

    Krzysztof Rybiński, ekonomista

  • 18. Data: 2012-02-07 00:53:23
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 6 Lut, 22:14, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w
    wiadomościnews:jgpbqs$bic$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Nie pomijamy - jeszcze jest FM i 6,2 / 12m (antybelka)

    I jeszcze to - http://www.neobank.pl/dla_ciebie/oszczednosci/lokaty
    _internetowe.wbd/lokata_online.wbd

  • 19. Data: 2012-02-08 19:52:35
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > Pamietajcie, ze ostatniego dnia przed vincentem moza zalozyc lokate z
    > wyplata odsetek z gory :). EUrobank ma takie lokaty nie wiem jak to
    > wyglada

    EB nie ułatwia dostępu do tej lokaty :-(
    Lokata na 3 mies. 4,5% w skali roku. Odsetki wracają po chwili od założenia
    lokaty.
    2,49 zł po trzech mies. masz od kwoty 223,96 dla lutego, (dla marca kwota
    zoptymalizowana to 219,09)
    Nie ma ograniczenia (chyba) w ilości lokat, ale od jedenastej lokaty w danym
    dniu proszą o potwierdzenie tokenem sic!!!
    W godzine dałem radę założyć kilkanaście. A ostatniego dnia - zgodnie z
    prawem Murphy'ego - może być jeszcze gorzej.

    CzS
    __

  • 20. Data: 2012-02-08 20:12:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "cspol" <c...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > W godzine dałem radę założyć kilkanaście. A ostatniego dnia - zgodnie z
    > prawem Murphy'ego - może być jeszcze gorzej.

    Teraz to zakladaj w EB jeszcze zwykla miesieczna na 5,7%... Fakt, ze trzeba
    sie nameczyc, zwlaszcza, ze trzeba czekac na zmiane cyferek na tokenie ;)

    MK