  • Data: 2002-10-12 10:01:10
    Temat: Re: vw - nowa oferta
    Od: "krab" <_...@h...pl___> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ao8qpq$24k$1@news.tpi.pl...

    > Po prostu niezle zabrzmialo "nawet dla citi nie sa konkurencyjni". Mam
    karte
    > citi od wielu lat, kilka razy mialem okazje przetestowac ich reakcje na
    > zawyzone przez sklep obciazenia, zgubienie karty za granica,
    niespodziewanie
    > wysokie moje oplaty. Ich rachunki to co innego ale KK to pierwsza liga.
    > Wlaciwie to chyba jedyna KK zaslugujaca na ta nazwe w Polsce. Na temat
    oplat
    > sie nie wypowiadam.

    o funkcjach w vw trudno cos powiedziec - okaze sie za ... rok? :-)
    mozna wiec dzis mowic tylko o oplatach, ktore w vw sa wg mnie zbyt wysoke -
    ot i wszystko, porownalem do citi, bo on ma w sumie podobne oplaty
    porownujac zakres zawartego w nich ubezpieczenia 9podobne nie znaczy takie
    same)- ale jednoczesnie mase oddzialow, ktorych w vw jest slownie jedna
    sztuka w polsce, dlatego tez wlasnie uwazam oferte vw za mocno przesadzona;
    jesli do calosci oplat dodac, ze w zamian otrzymuje sie nizsze niz na
    plus-koncie oprocentowanie - to oerta zaczyna stawac na glowie
    ale to oczywiscie tylko moje zdanie - pewnie ktos sie skusi - ja tez
    porownujac oferte kartowa citi i vw - wybralbym citi.