  • Data: 2002-10-12 14:11:47
    Temat: Re: vw - nowa oferta
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niby gdzie wszędzie s? darmowe przelewy przez internet, automat
    telefoniczny i
    >infolinię ???

    a po co przez te wszystkie kanaly ? wystarczy jeden.

    >ale same karty VC, VS i VG darmowe zgadza się ???

    tak jak w mbanku, multibanku, lukasie .....

    >1,50 w każdym bankomacie ....to chyba nie dużo ???

    jezeli wyplacasz codziennie - to duzo

    >zawsze w sklepie chcesz kupić to czego nie ma ???

    owszem, debetowa karta mozesz placic w sklepie ( rozumiem, ze o to Ci
    chodzi ). Oczywiscie o wiele bardziej korzystne jest placenie KK lub
    obciazeniowa, tych niestety VW nie oferuje

    >no pewnie co tam jaka? tam Hestia... przy goldzie masz 48...

    nie wazne 24 czy 48 - wazne, ze to nie bank musi udowodnic, ze nie usilujesz
    go naciagnac. Przypominam, ze caly watek rozpoczal sie od porownania oferty
    Citi i VW.

    >stary rachunek zostaje - to jest poszerzenie oferty... je?li się znajd?
    chętni
    >to chyba potrzebne ???

    No, czy sie znajda, to sie okaze ...

    >a generalnie to całe życie oceniasz przez negatywy ??? więcej pogody na co
    >dzień...

    A co to ma do rzeczy, mowimy o kasie :))) Czy tak samo odpowiadasz na
    krytyke systemow argentynskich ? Nadmiar optymizmu przy kontaktach z
    bankami, ubezpieczycielami itd .. nigdy dobrze sie nie konczy :(

    Ale odpowiadajac - staram sie dosyc powaznie podchodzic do spolek
    przechowujacych moje pieniadze.
    Tylko widzisz - wydaje mi sie, ze ta lista sluzy temu, by obiektywnie ocenic
    oferte. Tak wiec trudno chwalic wszystkich - wtedy ocena innych ofert bylaby
    zanizona.

    Co do VW - pisalem, ze ich bezplatne konto jest atrakcyjne. Cala reszta -
    coz - poczytaj watki o zmianie stop procentowych kredytow o zmiennej stopie
    procentowej na samochody w tym banku. To tez jest elementem wplywajacym na
    ocene oferty banku. I takim bankom trzeba sie szczegolnie dokladnie
    przygladac.

    Uwazam, ze na rynku jest multum bardziej atrakcyjnych ofert:

    mbank, multi, fortis, KK citi, pod pewnymi wzgledami lucas ... i oczywiscie
    dowolne kombinacje ... kilka z pewnoscia pominalem.

    pzdr
    wkg