  • 11. Data: 2007-02-06 12:38:07
    Temat: Re: visa - konkurs - wyniki?
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    RobertS napisał(a):

    > kiedys wydzwanial do mnie kolo z agencji obslugujacej konkurs MC i sie
    > wkurzal, ze nie odbieram jak do mnie dzwoni!!!

    > mogl sie nagrac i sam bym oddzwonil, ale on NIE - bo nie ma takiej
    > procedury, mnostwo zachodu i dostalem myszke...niekompletny zestaw w
    > dodatku ;-(

    bez przycisków? :)
    ja tam go rozumiem. też nie nagrywam się na poczty, za to odbieram
    zastrzeżone. te są zawsze najciekawsze - ten dreszczyk emocji, kto
    dzwoni :)))

    PG

  • 12. Data: 2007-02-06 12:40:15
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Nie wkurzaj mnie ;-) Sprzedałbym tę Corollę w ch*j i kupił jacht, a tak to
    > dalej jestem biedny :)

    hehe a po co ci jacht. nie lepiej siedzieć w tawernie przy pifku? ;)
    się nie denerwuj się. ja też pracowicie wklepałem z kilkadziesiąt
    transakcji i nic :)

    PG

  • 13. Data: 2007-02-06 12:45:47
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > też pracowicie wklepałem z kilkadziesiąt
    > transakcji i nic :)
    >
    > PG

    a wygraliscie juz w jakies kartowej promocji?

    jak w MC dawali nagrody za pierwsze transakcje w weekend to za kazdym
    razem wygrywalem...teraz losuja i juz nie mam tyle szczescia

    a w loterii Visa na razie bez sukcesow (nie liczac nagrod z konkursow na
    kartyonline.pl)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2007-02-06 12:59:11
    Od: michaça <w...@...pl>

    > bez przycisków? :)
    moze bez kulki? (bo to byla optyczna ;-) )

  • 15. Data: 2007-02-06 13:03:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.02.2007 michaça <w...@...pl> napisał/a:
    > moze bez kulki? (bo to byla optyczna ;-) )

    Albo bez kabla, bo radiowa ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 16. Data: 2007-02-06 13:03:39
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > moze bez kulki? (bo to byla optyczna ;-) )

    nieeeeeee, brakowalo w zestawie odbiornika - to myszka bezprzewodowa,
    ale zglosilem reklamacje (odeslalem) i przeslali mi nowy = kompletny zestaw

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2007-02-06 13:05:10
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > a wygraliscie juz w jakies kartowej promocji?

    żona kiedyś wygrała w loterii Visa
    dzwonili do niej, ze jakąś prenumeratę
    ale do tej pory nic nie dostała ;]

  • 18. Data: 2007-02-06 16:03:56
    Od: "MM" <m...@o...eu>

    > a wygraliscie juz w jakies kartowej promocji?
    Mnie się zdarzyło - jakieś drobiazgi w konkursach MC (płyty z kolędami,
    drewniana szkatułka). Nic poważniejszego.

    MM

  • 19. Data: 2007-02-06 16:16:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    MM napisał(a):
    > Mnie się zdarzyło - jakieś drobiazgi w konkursach MC (płyty z kolędami,
    > drewniana szkatułka). Nic poważniejszego.
    >
    > MM

    a moze ktos cos wiecej?

    jak do mnie dzwonili, ze wygralem to zawsze pytalem czy dzwonia w
    sprawie samochodu czy tych 100kzl (w zaleznosci od loterii) i jak w
    zwiazku z tymi nagrodami jeszcze nigdy.... ;-( ale nie trace nadzieji

    RS