  • 1. Data: 2007-02-05 13:13:52
    Temat: visa - konkurs - wyniki?
    Od: michaça <w...@...pl>

    witam,
    ogloadalem pilkarski poker wiec wiem kto i jak wygrywa w polsce na loterii i
    specjalnie sie nie ludze ale skoro juz wklikalem okolo 20-30 rachunkow do
    konkursu to chyba mam prawo poznac nazwiska szczesliwcow?
    byly juz wyniki losowania? (31.I?) i ew sa gdzies opublikowane?
    pozdro
    michaca

  • 2. Data: 2007-02-05 13:21:30
    Temat: Re: visa - konkurs - wyniki?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > rachunkow do konkursu to chyba mam prawo poznac nazwiska szczesliwcow?
    > byly juz wyniki losowania? (31.I?) i ew sa gdzies opublikowane?
    20-30?

    ja spokojnie mialem ponad 200 i nie licze na wygrana, w loterii VISA
    jeszcze nigdy nie wygralem, za to w MC jakis drobiazg za kazdym razem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-05 20:22:48
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Mon, 05 Feb 2007 14:13:52 +0100, michaça napisał(a):

> [...]
    > konkursu to chyba mam prawo poznac nazwiska szczesliwcow?
    > byly juz wyniki losowania? (31.I?) i ew sa gdzies opublikowane?

    A ja juz obmyśliłem gdzie będę auto parkował, a tu taki numer... NIe
    zadzwonili... A rachunkow mialem moze ze 100.

  • 4. Data: 2007-02-06 07:16:36
    Od: michaça <w...@...pl>

    > A ja juz obmyśliłem gdzie będę auto parkował, a tu taki numer... NIe
    > zadzwonili... A rachunkow mialem moze ze 100.
    ja nie wiem czy juz sa wyniki konkursu - sam sie pytam?
    cos mi tylko utkwilo w pamieci ze losowanie mialo byc 31.I ...

  • 5. Data: 2007-02-06 07:38:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.02.2007 michaça <w...@...pl> napisał/a:
    > ja nie wiem czy juz sa wyniki konkursu - sam sie pytam?
    > cos mi tylko utkwilo w pamieci ze losowanie mialo byc 31.I ...

    A potem mieli w ciągu 7 dni zadzwonić.

    A ja qrde w sobotę odrzuciłem telefon z zastrzeżonego numeru :(
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 6. Data: 2007-02-06 08:28:25
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A ja qrde w sobotę odrzuciłem telefon z zastrzeżonego numeru :(

    no i corolla przepadla ;-((

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2007-02-06 08:53:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.02.2007 RobertS <r...@x...pl> napisał/a:

    > no i corolla przepadla ;-((

    Powinni jeszcze dwa razy przekręcić, tak było w regulaminie :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 8. Data: 2007-02-06 11:52:31
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Powinni jeszcze dwa razy przekręcić, tak było w regulaminie :)

    Przekręciliśmy, był Pan poza zasięgiem :))))))))

  • 9. Data: 2007-02-06 12:00:27
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.02.2007 Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Przekręciliśmy, był Pan poza zasięgiem :))))))))

    Nie wkurzaj mnie ;-) Sprzedałbym tę Corollę w ch*j i kupił jacht, a tak to
    dalej jestem biedny :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 10. Data: 2007-02-06 12:09:28
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie wkurzaj mnie ;-) Sprzedałbym tę Corollę w ch*j i kupił jacht, a tak to
    > dalej jestem biedny :)

    kiedys wydzwanial do mnie kolo z agencji obslugujacej konkurs MC i sie
    wkurzal, ze nie odbieram jak do mnie dzwoni!!!

    mogl sie nagrac i sam bym oddzwonil, ale on NIE - bo nie ma takiej
    procedury, mnostwo zachodu i dostalem myszke...niekompletny zestaw w
    dodatku ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS