  • Data: 2003-09-03 13:25:07
    Temat: Re: uwaga na numery kont: rachunki z ENEA Poznan
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy bylbys uprzejmy wyjasnic nam laikom troszke?
    Przed wakacjami był wątek o tym. W skrucie chodzi o to aby
    automatycznie, po nr rachunku identyfikować, za jaką fakturę wpłynęła
    płatność. Pragnę zapewnić Cię, że to bardzo ważne dla wystawców dużej
    ilości faktur.

    > Ja mam odczucia podobne do Kate - przeciez to praktycznie uniemozliwia
    > uzywanie zlecenia stalego, bo nic nie jest stale juz. Natomiast
    Polecenia
    > Zaplaty ENEA nie wspiera, zreszta PZ wymaga stalego numeru rachunku.

    Więc jeśli nie PZ to może mogą obciążać kartę kredytową. A może da się w
    zapłacić w supermarkecie w systemie http://www.mojerachunki.pl ? Jeśli
    nie to zostaje wklepanie co miesiąc nowego nr rachunku.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz