  • 1. Data: 2012-03-02 18:50:51
    Temat: upiorna moda na PayPass
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Skąd się wzięła w bankach ta moda na wciskanie ludziom kart
    zbliżeniowych? I to bez opcji wyłączenia PayPass czy też zmiany karty na
    kartę bez modułu radiowego?

    OK, niby rozumiem o co im chodzi - chcą zmusić (bo to już nie jest
    zachęta) ludzi do wydawania kasy.

    Ale z drugiej strony wielu mają opcję karta z PayPass lub żadna karta -
    wybierze żadną kartę.

    Swoją szosą wie ktoś, jak sprawdzić czy karta jest "widzialna" bez
    ryzykowania zapłaty? Znalazłem przebieg anteny i zwyczajnie przerwę ją
    dziurkaczem - teoretycznie powinno wyłączyć radiówkę...

  • 2. Data: 2012-03-02 19:33:55
    Temat: Re: upiorna moda na PayPass
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/2/2012 12:50 PM, Andrzej Lawa wrote:
    > Ale z drugiej strony wielu mają opcję karta z PayPass lub żadna karta -
    > wybierze żadną kartę.

    błąd

    większość nie ma pojęcia o co chodzi, mniejszości to zwisa,a reszta
    której nie zwisa jest dla banku promilem i nikt sie nie bedzie nimi
    przejmował.

    Dopiero jak pokażą w telewizji i ta więszkość małpek, która nie wie o co
    chodzi zacznie masowo z kart rezygnowac wowczas bank ruszy tyłek.
    Narazie nie ma takiej potrzeby.

  • 3. Data: 2012-03-02 20:01:52
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Mar, 19:50, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
> [...]
    > ryzykowania zapłaty? Znalazłem przebieg anteny i zwyczajnie przerwę ją
    > dziurkaczem - teoretycznie powinno wyłączyć radiówkę...

    Jeśli mieszkasz w DC, to wystarczy przyłożyć Twoją kartę razem z kartą
    ZTM do bramki w metrze. Gdy RFID PayPass będzie odpowiadał, to bramka
    zaprotestuje, prosząc o przyłożenie jednej karty...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 4. Data: 2012-03-02 20:03:53
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-02 19:50, Andrzej Lawa pisze:
    > Ale z drugiej strony wielu mają opcję karta z PayPass lub żadna karta -
    > wybierze żadną kartę.

    Większość jednak wybierze PayPass/ Paywave.

    Ja mam karty zbliżeniowe już od dawna i żadna krzywda mnie nie spotkała.
    Jak dla mnie to robisz widły z igły.

    Mr. Owl

  • 5. Data: 2012-03-02 20:51:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.03.2012 19:50, Andrzej Lawa pisze:
    > Ale z drugiej strony wielu mają opcję karta z PayPass lub żadna karta -
    > wybierze żadną kartę.

    Nie.

  • 6. Data: 2012-03-02 21:22:55
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    b.googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    >ZTM do bramki w metrze. Gdy RFID PayPass będzie odpowiadał, to bramka
    >zaprotestuje, prosząc o przyłożenie jednej karty...

    Albo kupic hamburgera w macdonaldzie
    albo dropsy na shelu i poprosic o autoryzacje
    - jak nie zaskoczy to zaplacic te 3zl gotowka :D

  • 7. Data: 2012-03-02 21:33:44
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości

    > Ja mam karty zbliżeniowe już od dawna i żadna krzywda mnie nie spotkała.
    > Jak dla mnie to robisz widły z igły.

    Ja tez mam, i wielu pewnie ma, ale generalnie nie korzystam
    - zbyt malo punktow akceptujacych
    poza tym zazwyczaj place KK a tą wolalem miec bez anteny
    ponoc ksiadz tez ma - na wszelki wypadek ;)

  • 8. Data: 2012-03-02 23:30:39
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 2 marca 2012, 19:50:51 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Skąd się wzięła w bankach ta moda na wciskanie ludziom kart
    > zbliżeniowych?
    Nie biorą pod uwagę, że komus to moze sie niepodobac w końcu to same 'zalety'.
    a, że wiekszośc z nich można by osiagnąć innymi metodami....a prowizji akurat nie
    obniżono.

    ja jestem chyba staroświecki, jak kiedyś będą reklamować mikro-karty wszczepiane pod
    skórę to pewnie też będziemy wyjątkami którym się to nie spodoba - w końcu to takie
    wygodne, bezpieczne, nowoczesne - można zapłacić w trakcie pobytu na basanie, nie
    trzeba nosić portfela a karta zawsze jest z Tobą. (najwyżej niektórym rąk zabraknie
    na kolekcje wszystkich ;)

  • 9. Data: 2012-03-03 00:15:08
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-03-02 22:33, Waldek pisze:
    > ponoc ksiadz tez ma - na wszelki wypadek ;)

    Antenę? ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2012-03-03 02:20:39
    Temat: Odp: upiorna moda na PayPass
    Od: "Kkklll" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2012-03-02 22:33, Waldek pisze:
    > ponoc ksiadz tez ma - na wszelki wypadek ;)

    Antenę? ;)

    Nie, antenę nie. Ma czujnik.